9 iulie 2014

Good Food in Potos

Dimineata, dupa micul dejun, am facut o baie in piscina si apoi m-am dus dupa miere neagra si dulceata de nuci verzi, toate astea pentru Anduta. Am mai cascat gura prin magazine si ca sa ma racoresc, m-am oprit in pravalia cu inghetata home made. O cupa de ciocolata si una de fistic, 2 euro! Si mare, mare rau! Ma saturasem inainte sa ajung la jumatate. Spre seara, cand ne-am dus dupa apa, de la atata peste mancat astazi, ca a fost peste si la cina hotelului, mi-am mai luat doua cupe! :) Simteam nevoia de ceva racoritor si rece. Capsuni + sorbet de lamaie! O nebunie! Combinatie de nota zece!
Am tinut neaparat sa ajungem azi la Irene. Vroiam sardine fripte pe gratar cu sos de lamaie. Si mai vroiam si stuffed calamari with feta cheese. Pana la urma, ne-am ales si cu doua tentacule de caracatita la gratar cu ulei de masline, ardei copt, patrunjel si zeama de lamaie. Caracatita a fost mai mult un moft, la aperitiv, pentru ca celelalte feluri de mancare durau pana erau gata. Cum n-am stare si nici rabdare, am plecat intr-o scurta plimbarica pe plaja, adica pe malul marii. Taverna Irene este chiar langa plaja si poti face linistit si o baie daca alegi sa mananci aici. Eu recomand taverna asa cum mi-au recomandat-o si altii . Servire ireprosabila, mancare excelenta, gustoasa si proaspata, portii indestulatoare, mari adica si personal dragut. Din partea casei am primit o farfurie plina de inghetata cu vanilie si frisca. Chiar daca am baut vin la peste, inghetata tot a intrat fara probleme. Una peste alta, a fost un pranz special si am hotarat sa mai venim inca o data la Irene pentru fish mix grill si midii pane.


















Tipa care ne-a servit se numeste Otilia si e din Ploiesti.













La clatitarie! Seara este o coada de mori incet.Tanti are o gama variata de dulceturi, creme, ciocolata, cereale si alte minuni. E tare! 


Maine mergem in Theologos, la taverna Augoustos, renumita pentru mielul la protap si vinuri alese.


Niciun comentariu: