26 februarie 2016

Se poarta blond!




Mi-am făcut curaj ca sa imi deschid culoarea parului. Anul trecut am făcut de fapt schimbarea majora, de la negru la ruginiu! Dupa circa patru spălări, parul bătea in blond, dar un blond turbat...Si asa m-am hotărât sa trec la blond, dar un blond natural, nu blondul lui Barbie...Ah, ce nu suport culoarea asta! Cel putin nu pentru mine.
Coafeza mea, Oana, mi -a ales culoarea...Eu ma oprisem la ceva mai spre gri, un nisipiu. Zicea ca ma prinde mai bine o culoare mai vie, care sa ma deschidă si sa mi scoată si mai mult ochii in evidentă. M-am last pe mâna ei si...Voila! 




3 comentarii:

Adelina spunea...

Sunteți bine?

Ducesa spunea...

Multumim de intrebare, Ade! Da,suntem bine, cam ocupate..

Sper sa ma reapuc de scris, ca am uitat complet de blog. In vara asta voi avea timp, dupa concediu, cand o sa ma odihnesc cateva zile la Alba.Te pup!

Adelina spunea...

Ok. Aveți grijă de voi! Te pup!