28 noiembrie 2015

38


Chiar daca vremea n-a fost asa cum mi-am dorit, ziua de astăzi a fost foarte reușită. Mulțumesc prietenilor pentru ca au fost alături de mine si pentru faptul ca au reușit sa ma facă sa ma simt minunat. Inca o data mi-am dat seama cat de importantă sunt pentru ei, dar si ei pentru mine. Mulțumesc pentru tot ce mi-ați dăruit! Mulțumesc sis' pentru surpriza, pentru cel mai bun tort ever! Si când spun asta, nu exagerez cu nimic! Nu cred ca am mâncat ceva mai bun si mai răcoritor. Rodiile cu ciocolata fina, blatul însiropat cu creme bine alese...uaw, demențial ! 
Când voi primi pozele, sigur le voi posta aici! Mulțumesc restaurantului L'incontro Titan pentru serviciile ireproșabile!







Imi place geanta Guess, dar si ceasul Michael Kors la nebunie! 

2 comentarii:

Vulpita Calatoare spunea...

Craciun fericit! Mosul sa-ti puna sub brad tot ce-ti doresti!

Ducesa spunea...

La multi ani, Vulpita! Multumesc la fel!