25 octombrie 2015

Cheesecake cu Nutella


Din nou desert! Când vin cei dragi in vizita, ii aștepți cum se cuvine. Un platou cu aperitive si o pastramă de berbecuț, făcută încet, cam in 5 ore, la foc minim, in casoleta de fonta. Alături au fost cartofi " prăjiți" la cuptor, îmbrăcați in ulei de măsline, sare si paprika dulce. Un vin roșu, sec si un desert ușor , pregătit cu o zi înainte, ținut peste noapte la frigider. Au fost incantați...Si eu de multumirea lor.

Pentru blat am avut 200 g biscuiți Petit Beurre si 150 g unt topit. Am mixat in robot pana s-a format un fel de nisip umed. Pe o farfurie întinsa,cu ajutorul inelului de la forma de tort, am format baza,răsturnand in el biscuiții   pisați si cu ajutorul unui pahar,am format blatul. Se pisează ușor pana se obține un blat compact. Pana se pregătește crema, se lasa la frigider.

Pentru crema am avut 400 g mascarpone, 2 linguri zahăr fin si 4 linguri cu vârf de Nutella. Mai întâi am mixat brânza mascarpone cu zaharul si abia apoi am adăugat crema de ciocolata.





Scoate blatul si răstoarnă crema peste el.Niveleaza ușor cu ajutorul unei spatule. Presară alune mărunțite sau nuci. Noi preferam nucile. Se potrivesc foarte bine cu ciocolata. Crema este foarte fina, aerată.







Acoperă cu folie alimentara si lasa-l peste noapte la frigider. Peste folie am pus si o farfurie, ca sa fiu sigura ca nu capată vreun miros din frigider. Mai ales ca pastrama era acolo, bineînțeles tot acoperită, dar mirosul  puternic al condimentelor s-a răspândit in tot frigiderul.

L-am tăiat dupa cina si a fost apreciat. E un desert simplu si care se prepara rapid. E foarte bun! Rețeta am vazut-o pe Paprika, la simpatica Nigella. Ea e ca mine, adică eu sunt ca ea. Alegem variantele rapide, necomplicate, dar care sunt delicioase.

Niciun comentariu: