13 martie 2015

Lucio Dalla - Canzone



Piesa aceasta m-a binedispus intotdeauna si de cate ori o ascult, uit de oamenii prefacuti cu sentimentele false. Iar atunci cand sunt fericita, cant!

Alaturi de mine au ramas cei mai minunati oameni, oameni minunati si frumosi pe care ii iubesc cu adevarat. Si ce imi place cel mai mult? Ca... 

Persoanele care nu ma merita sunt eliminate din viata mea fara ca sa cern eu sita...

Nu mai am rabdare cu cei care nu merita rabdarea mea...Nu mai am rabdare cu needucatii, cu intrusii si cu cei cu care nu am nimic in comun. Nu mai vreau sa irosesc timpul care e atat de pretios si nu mai vreau sa ma gandesc la ceilalti inainte sa ma gandesc la mine.Mereu am urat intr-o prietenie lipsa de loialitate si tradarea... Tu ai un prieten in adevaratul sens al cuvantului? Cu sufletul langa al tau chiar de e departe?



Am cea mai frumoasa familie, cel mai bun sot, cea mai minunata fiica, cei mai buni prieteni (nasii) si...

Restul sunt ca sunt!


Niciun comentariu: