13 martie 2015

Ce este mereu la micul dejun? Suc, smoothie sau lapte din seminte sau nuci!

green smoothie


lapte de susan


green juice din frunze, castravete, lamaie, ghimbir, mar verde si spanac


sfecla, mar, morcov, portocala si ghimbir

lapte de soia cu ovaz + mango, kiwi, banana si cocos razuit

cel mai bun smoothie cu fructe de padure, miere, banana, seminte de canepa, lapte de caju si mesquite

suc din mango si porocale cu pudra reishi

smoothie cu afine si mure, banana, lapte de caju, curmale hidratate si seminte de canepa

suc de grapefruit rosu, sfecla, portocala si germeni de lucerna

suc de pere, mere, mango, portocale

suc de mango cu morcov

suc de mar, sfecla, portocala, morcov si reishi

smoothie cu fructe de padure, banane, mesquite si seminte hidratate (in, floarea soarelui, dovleac)

smoothie din capsune, banane, quinoa, lapte de caju, miere si mesquite
Am fost plecata la Cluj  pentru ca am avut un... (stii tu) si am dus dorul sucului mai mult ca niciodata. Organismul s-a obisnuit cu fructe in prima jumatate a zilei si eu i-am dat numai covrigi si placinta cu varza. Intr-o singura zi am mancat salata verde cu ridichi si castraveti.Timpul nu mi-a permis sa mananc ca acasa si cum veneam seara de la treburi, nu mai imi ardea de facut altceva, decat sa dorm. Dupa toata varza asta, varza in ghilimele zis, am suferit un blocaj nasol de tot si 2 kg acumulate. Acum mi-am reintrat in ritm si pot sa spun tare si raspicat, sunt, am ajuns dependenta de sucuri! Le iubesc!!! 

De cand am ajuns acasa m-am apucat de salate si mult smoothie. Ba chiar merg la Zumba, mi-am facut abonament! Nu mi-am imaginat ca o sa-mi placa chiar atat de mult... Sunt mandra si imi vine sa ma pup! ;)

Niciun comentariu: