26 februarie 2015

Supa de usturoi, naut si spanac


Din cartea " Vegetariana", Nicola Graimes

Ce mai face Catalina de mancare? Mai are idei? Are paispe ( paisprezece) mii de carti cu retete  vegetariene, vegane si de post. Sa-ti explic pe scurt.
Supa arabeasca !!! 
Iti va placea supa asta consistenta daca iubesti hummus-ul, nautul in general si susanul. Cred ca deja te-ai gandit ca supa asta e mega sanatoasa si satioasa. Ale' nu e fan naut, dar Zuzu s-a declarat fan de la prima inghititura. Mie imi place aroma si pentru ca e o supa atipica, ca sa zic asa. Cred ca ti-ai da musafirii pe spate daca le-ai servi asa ceva. Zic. Cei care nu iubesc nautul sau susanul, sa nu se uite! :P  ;)



Ingrediente: 2 linguri ulei masline, 4 catei usturoi zdrobiti, 1 ceapa taiata nu prea fin, 2 lingurite chimen turcesc macinat, 2 lingurite coriandru macinat, 5 cani zeama de legume, 400 g cartofi, curatati de coaja si taiati cubulete, 450 g naut la conserva, scurs, 1/3 cana smantana ( eu nu am pus, am lasat-o de post, vegana), 2 linguri pasta de susan, 200 g spanac ( eu am pus baby spanac), piper cayenne, sare si piper dupa gust.

Am inlocuit smantana cu zeama de lamaie. Am pus doar o lingurita de coriandru si una de chimen.

1. Intr-o cratita larga se pun in ulei ceapa cu usturoiul si putina apa.
2. Se adauga chimenul si coriandrul si se amesteca.
3. Se toarna zeama de legume si se adauga cartofii taiati. Cand incep sa fiarba se adauga nautul.
4. Urmeaza smantana peste care eu am sarit, dar poti pune zeama de lamaie la sfarsit, pasta de susan si spanacul tocat.
5. Aduci la temperatura de fierbere, dai focul mic si mai fierbi 2 minute.
6. Condimenteaza! Pune si piper cayenne presarat deasupra, daca vrei! Eu am pus.


Ceva gustos, ce n-ai mai mancat cu siguranta! ;)





Niciun comentariu: