2 februarie 2015

Ce si unde se păstrează + 9 utilizari ale otetului de mere



sursa




4 comentarii:

Adelina spunea...

Eu merele le țin în cămară sau pe masă în bucătărie. Iar pepenii în frigider, nu-mi place să mănânc pepeni calzi. Restul e valabil.

Ducesa spunea...

Nici eu nu țin merele in frigider, dar pepenele il bag numai daca urmează sa l mâncam. In general le țin in balcon, unde nu e soare niciodată, el fiind pe spate, unde s nuci umbrosi vara. Am văzut ca merele țin mult mai mult unde e răcoare, așa ca in balcon se păstrează mai bine decât in Bucătărie ( fructiere)... Noi luam si in cantitate mare, e de înțeles!

Adelina spunea...

Da, merele țin mult și bine. De aceea le și țin în cămară. Avem gemuleț cu aerisire și e răcoare. În fructiere pun câteva, să fie la îndemână. Bunica ținea mere și gutui în pivniță, rezistau bine peste iarnă. Pepeni noi nu luăm mulți, n-avem mașină, maxim 2-3 la o tură în piață. Aștept vara, acum mi-e poftă de pepene roșu. :)

Ducesa spunea...

Noi nu avem camara! :) Apartamentul asta a fost super modificat, ca sa zic asa. Macar avem balcon! :))

Chiar daca avem masina, nu luam mai multi pepeni. Si nu il tin in frigider pentru ca imi rupe raftul (polita) de greutate. Noi luam mari, ca sa ne ajunga! :))

Nici n-ai idee cat astept eu! Pfoa! Fructe si legume la greu pentru suc, plus plecat in concediu. Te pup!

Pepenele rosu e divin!