16 ianuarie 2015

Supa Tortilla


Am gasit reteta in cartea " Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii" a lui Jenny Ross. Dupa ingrediente mi-am dat seama ca trebuie sa fie interesanta si hranitoare. Impresia mea a fost una foarte buna dupa ce am mancat tot bolul, evident!

Nu prea sunt eu fan supe raw, dar aceasta chiar merita. Ies 4 portii zdravene, adica din care te saturi de nu-ti mai trebuie altceva, mai ales daca o mananci si cu chipsuri de porumb. Chipsuri din porumb gasesti la raionul BIO din Mega Image. Costa in jur de 7 lei punga si scrie pe ea "Tortilla chips". Sunt satioase, nu poti manca multe, nu sunt ca cele conventionale din cartofi si cu o tona de sare. Dar si pe acestea le cumpar ocazional.


Ingrediente: 4 rosii, 1 ceasca seminte pin, 1 ardei gras rosu, 1 ardei chipotle ( am pus doar varful), 2 catei de usturoi, 2 linguri chili ( un vf de l-ta am pus eu, chiar in momentul servirii), 2 linguri ulei masline extravirgin presat la rece, zeama de la o lamaie, 1 l-ta sare de mare, 2 cesti apa fierbinte


Se pune apa la incalzit. Se mixeaza toate ingredientele + apa fierbinte intr-un blender de mare putere pana cand devin cremoase. Se toarna supa in farfurii si se garniseste cu felii subtiri de avocado si dovlecel ( eu nu am pus dovlecel) si se serveste cu chipsuri tortilla.

(toate ingredientele au fost organice, mai putin avocado)

3 comentarii:

Adelina spunea...

Tortilla chips cumpăram și noi într-o vreme. Mi-ai făcut poftă, n-am mai mâncat de vreo 2 ani, poate mai bine. Mâine mă duc să iau o pungă. 😀
Supa asta cred că e bună vara... Nici pe mine nu mă tentează supele crude, dar arată bine.

Ducesa spunea...

Ade,sunt bune ca mananci putin si te saturi repede! :))

Supa asta e buna vara, cred ca da! asa cum e buna cea de rosii. Fata de alte supe incercate, asta chiar e altceva. te pup!

Ducesa spunea...

Totusi, e apa fierbinte care o face de iarna, cu chili si ardei! :)