24 ianuarie 2015

Retrospectiva saptamanii

Nu cred ca ratez nimic din ceea ce pregatesc de mancare sau de baut...Ma refer la fotografiat. Toate pozele le-am facut cu iphone-ul, ca mi-e mult mai comod si intotdeauna imi e la indemana. Chiar si cu ipad-ul mi se pare incomod! Astazi am descarcat tot ce tineam in folderul FOOD + postarile anterioare ( supa de conopida, legume cu farfalle si crema de cacao cu nuci. Voila!



Ca sa stii mai bine!!!


budinca de mei cu visine si coacaze negre si rosii ( lapte de soia)

lapte de susan cu mesquite si curmale


caponata siciliana

salata mixta

morcovi, mandarine, ghimbir

 venita de la piata ( doar o parte din cumparaturi)

supa de toate legumele

lapte de migdale

tofu, rosii cherry, ceapa, busuioc verde, castravete, ardei, ridichi si cimbru


Sanatate!

Niciun comentariu: