4 ianuarie 2015

Prajitura energizanta cu banane si ovaz



Am gasit pe blogul Laurei reteta si am pregatit-o ieri, inainte sa vina Anduta cu Laur la noi. Eu le promisesem niste paste raw vegane, dar pana la urma am gatit penne integrale Barilla cu sos pesto si sos de rosii. Dovleceii luati inainte de revelion nu mai erau atat de frumosi si de proaspeti incat sa fie folositi pentru spaghete raw... Asa m-am gandit sa repar promisiunea, cu o prajitura sanatoasa. :)


2 cups fulgi de ovaz
1/4 cup nuci/migdale zdrobite ( le-am rasnit grosier)
1 l-ta scortisoara ( reteta cerea doua lingurite)
1/4 cup stafide
1/4 cup bucatele mici de ciocolata ( am pus 2 patratele zdrobite de ciocolata neagra, 85% cacao)
1/4 cup miere (am pus sirop agave)
4 banane mari si coapte pe care le-am zdrobit cu furculita

Se amesteca toate ingredientele uscate, apoi se adauga bananele si siropul de agave.
Se unge o tava cu ulei sau nu ( poti pune si hartie de copt, dar e bine si fara) in care se aseaza frumos compozitia pentru prajitura.
Se lasa la cuptor, la 170 grade cca 20-30 minute. Eu am lasat 40 de minute, am vrut-o mai crocanta. Cand s-a racit nu era nici moale, dar nici prea uscata, ci tocmai pe gustul meu.

Am taiat patarate si le-am asezat pe farfurie ca sa se serveasca fiecare. Andei si lui Laurentiu le-a placut foarte mult, dar si noua. Multumim pentru reteta, Laura!


 Sunt bune si de luat la scoala. O sa fac si atunci cand vom pleca in concediu, pe post de gustare, la drum.


Anduta mi-a zis ca, decat sa-mi fi cumparat nu stiu ce porcarii ca vine in vizita, mai bine sa imi aduca materie prima pentru suc. Se vede clar calitatea merelor, a telinei, sfeclei si a morcovilor. Foarte dulci!
A plecat de la mine cu doua sticle de suc din sfecla rosie, morcov si mere. Urmeaza sa-si cumpere si ea un slow juicer cat de curand. La fel si mama.



Ea este Bella, pufosenia Alexiei...  ;)





Niciun comentariu: