24 ianuarie 2015

Crema de cacao cu nuci




Cam asta ar fi singurul mod de a manca avocado (culmea), ori in supa. Guacamole nu mai imi place.

 1 avocado ( ready to eat)
2 linguri sirop agave
1 lingura rasa cacao organica
1 lingura miere
1/4 l-ta pudra vanilie/ seminte de pastaie
1 vf cutit sare roz
1 mana de nuci rasnite

Peste avocado am pus indulcitorii, sarea si cacao. Am pasat cu furculita de lemn, apoi a trebuit sa bag mixerul gheara, ca sa fie si mai fina textura. Apoi am pus nucile si am amestecat din nou. Iese foarte buna crema, cu gust interesant. Am ales nuci in loc de alune de data asta... M-am mirat si eu ca imi place pentru ca niciodata nu m-a cucerit crema vegana din ciocolata daca avea avocado. Asta e faina!
Tine 2 zile la frigider.

Se poate manca ca atare sau pentru umplutura la prajituri si torturi.


Niciun comentariu: