24 decembrie 2014

Spiralator, slow juicer si food procesor

Trei aparate pe care eu le folosesc frecvent si de care nu m-as mai lipsi de acum inainte.Ordinea este cam asa: Huromul, robotul si spiralatorul. Cu sucurile ne incepem ziua, iar dupa 3-4 ceasuri incepem cu supa sau salata, adica robotul ne face treaba bine si rapid. N-as fi stat sa rad atatea cruditati la razatoare, n-as fi feliat sau tocat atatea tipuri de legume pentru salatele curcubeu, adica pentru cele mai colorate si mai sanatoase salate pe care le-am pregatit pana acum.( bineinteles ca vor urma pe blog)
Mi-am dat seama ca n-am mancat tipurile astea de salate pana acum mai mult din comoditate...Nu aveam rabdare si nici vreme. Gatitul imi lua foarte mult timp din putinul pe care il aveam la dispozitie...Faceam salatele simple si banale, din mai putine ingrediente.Si ce imi place cel mai mult e ca acum prepar mai sanatos, mancam mult mai multe fructe si legume si curatatul ustensilelor e joc de glezna. Un jet puternic de apa si totul straluceste. Adio, grasimi!
Parca si frigiderul s-a mai marit ?!

Huromul este cel mai solicitat de noi. Sucurile sunt de cea mai buna calitate, pline de nutrienti. 

Toate materialele care intra in contact cu sucul/ingredientele pentru suc sunt BPA FREE, adica nu contin bisphenol A, o substanta nociva care se regaseste in majoritatea recipientelor din plastic.
 
Huromul ne face suc, nectar, smoothie si lapte din diverse seminte sau nuci.
In poza este sucul meu din patrunjel, spanac, castravete si portocala.Desi am stors frunze si legaturi de patrunjel cu tot cu codite, nu mi s-a blocat niciodata incat sa apelez la butonul reverse. Chiar este exceptional. Sita grosiera inca n-am folosit-o pentru ca nu am facut nectar. As incerca nectarul de pere pana vor aparea caisele si piersicile. :)




Sucul de struguri  in care se gaseste cel mai puternic antioxidant.
Resveratrolul este cel mai puternic antioxidant, este de 4-5 ori mai puternic decat beta-carotenul, de 50 de ori mai puternic decat Vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat Vitamina C. El se gaseste in strugurii rosii/negri, vin, must, precum si in afine si mure.
  
INDICATII: vezi si aici
-la persoanele care locuiesc intr-un mediu poluant;
-in cresterea imunitatii, in timpul terapiei antitumorale, impotriva stresului;
-resveratrol se foloseste impotriva bolilor de inima, infarct, arterioscleroza, prevenirea si tratarea acestora;
-imbunatateste microcirculatia din tesuturi si organe, resveratrol previne si trateaza varicele si tromboza;
-previne si trateaza bolile canceroase (in combinatie cu tratamentele traditionale);
-ajuta la reabilitarea organismului dupa interventiile chirurgicale;
-resveratrol ajuta in starile dinaintea tumorilor benigne si maligne, eroziune cervicala, fibrom uterin, noduli la san;
-in cazul imbolnavirilor de natura alergica, de exemplu astm;
-in diabet si hipertensiune, in tratarea si prevenirea afectarii retinei.

suc de struguri

Maruntesc, toc, rad si mixez cu  Philips HR 7778,  noul meu food procesor.
Este atat de puternic ( 1300 W) si de util  ( bol de 3,4 litri si blender de 2 l; discuri mari din inox pentru radere, feliere,etc, 2 teluri, spirala puternica pentru aluat) incat il folosesc zilnic, mai ales la taiat/feliat legume pentru salate si mixat legume la supe-creme. Raport calitate - pret excelent!

sos pesto cu seminte de pin, gata in 30 de secunde



Pomul nostru de Craciun sub care au fost atatea cadouri ( Mosul a venit mai repede), parca mai multe ca niciodata!


Niciun comentariu: