8 iulie 2014

Potos in photos

IMG_2064 In cautare de taverne. Multe rau! A fost greu sa ne decidem la care sa ne satisfacem poftele. In orice caz, mancarea e foarte buna peste tot si preturile sunt asemanatoare. Am auzit de Taverna Irene, cum ca s-ar manca excelent acolo. Ramane pe maine sau poimaine! Ca de localizat, am localizat-o repede!

Taverna Irene

IMG_2051

IMG_2054 Ne-am oprit la HAKUNA MATATA. Grecul a fost extrem de amabil si si-a dat toata silinta ca sa iasa gyrosul perfect. A fost umplut bine cu carne condimentata, cartofi, tzatiki, rosii si mustar cu ierburi.

IMG_2020

souflaki deliciosIMG_2044

IMG_2032

IMG_2029S-a bucurat mult ca l-am fotografiat  :)

IMG_2017

Mancatul la Hakuna Matata a fost ieri, pana sa servim cina la Aris! Astazi am plecat dupa calamari si paste pomodoro, ca avea pofta copilul. Eu vedeam numai tentacule crocante in fata ochilor, cu multa lamaie. A fost sa fie la Casa di Pizza, aproape de plaja. A fost un pranz delicios! Ne-a servit un roman, pe nume Mihai. Din partea casei ne-a dat prajitura din gris cu lamaie,budinca de gris si inghetata de vanilie. Prajitura i-a placut in mod deosebit Alexiei, ea care nu e fan prajituri, deloc !

casa di pizza

IMG_2117

IMG_2126

IMG_2098

casa IMG_2110

IMG_2101

IMG_2112

randunica care ne-a tinut companie

IMG_2114

IMG_2060

IMG_2128

IMG_2079

IMG_2057 

IMG_2081

IMG_2055

IMG_2086

IMG_2067 

IMG_2082

IMG_2070

IMG_2127 

IMG_2130

Daca avem proiector, avem si meci diseara!

IMG_2075

PS: Ne-am facut prieteni! O familie din Bucuresti. Hm, si mai este si vecina de cartier cu noi! Plus ca fetita lor, Corina, este la scoala unde invata si Alexia. Nici nu ma gandeam sa nu-si faca prieteni Alexia…La cate familii cu copii sunt aici…E foarte fericita! E in lumea ei. Si daca s-ar putea sa stea in piscina 24 de ore din 24. Concediul asta mi se pare special…Ne simtim atat de bine in Potos si nu ne lipseste nimic! N-am ce comenta!

4 comentarii:

Luciana Grigore spunea...

Ma bucur Cata ca va simtiti bine! E foarte frumos acolo! Si cartofii cred ca sunt deliciosi! Codrin v-ar invidia daca ar vedea mancarea!Sa o tineti tot asa! Va pup!

Ducesa spunea...

Sa stii ca ai mare dreptate cu cartofii! Au un gust aparte...sunt mai dulci si aromati! Foarte buni!

Cum adica s-o tinem asa? Vrei sa ne ingrasam, ai??? :P

Azi am mancat si musaca delicioasa! Maine o luam cu pestele! Abia astept noi specialitati!!!
Te pupam!

Luciana Grigore spunea...

Nu ma refeream la cartofi, zuzo! Sa va simtiti foarte bine in continuare!

Ducesa spunea...

Da, da! Chiar si cu cartofi! Zuzooo!