27 mai 2014

Lapte de migdale la BIOVITA-20A

Pana am plecat la scoala, am baut 1 litru.Pe langa faptul ca este sanatos ( alcalinizeaza organismul) laptele de migdale este gustos si satios. Nu mi-a trebuit mancare pana la ora doua, la amiaza.
De data asta nu i-am mai pus arome si nici nu l-am mai indulcit cu miere sau sirop de agave. Puteam sa-i pun mesquite dar am ales ceva diferit, adica curmale. Dupa ce am strecurat laptele, l-am pus in blender impreuna cu 12 curmale si le-am mixat. A iesit bun de tot!
lapte migdale 030
Easy peasy! Trebuia sa-mi cumpar mai demult acest aparat. Isi face treaba singur, iar pentru laptele de soia nu mai muncesc atat de mult. Sa mixez, sa spal, sa strecor, sa fierb, sa nu dea in fiert… Il recomand, mai ales daca urasti laptele de vaca la fel de mult ca mine. Si pentru a uri laptele nu e neaparat nevoie sa nu-l digeri, ci sa te documentezi bine inainte de a-l consuma. Cred ca Studiul China e cel mai bun exemplu. La branza n-am renuntat si nici nu voi renunta. Imi place foarte, foarte mult si niciodata nu-mi lipseste din frigider. Imi place orice tip, orice culoare si orice miros al ei. Si cum analizele mi-au iesit beton de cand am inceput sa mananc aproape de toate…continui sa raman pe pozitie. Chiar si cele hormonale au iesit de nota 10. Bea soia! Mananca soia! Regleaza hormonii, tine departe cancerul de san! Nu ma deranjeaza sa beau lapte din soia, dar pe cel de migdale il ador. Si apropoț de sani…nu uita ce te-a invatat doctorita! Nu sta niciodata in apa ( la plaja) pana la brau. Soarele se reflecta in apa si aceasta direct pe sani. Ori te bagi pana la gat, ori fugi de oglinda apei !!!
Iau resveratrol mai nou, am lasat deocamdata Curcumin-ul si dupa fiecare masa am grija sa ma alcalinizez cu suc verde ( pulbere) sau 1 pahar de apa in care am dizolvat 1/2l-ta de bicarbonat. Sa stii ca asta e un pont bun daca n-ai pulbere verde. Organismul trebuie alcalinizat ca sa nu atragem bolile, doar ai invatat!
Aparatul de facut lapte din soia prepara pana la 1.3 litri de lapte de soia din aproximativ 80 de grame de soia si restul apa. Procesul dureaza 20-30 de minute.
Soia este macinata in interiorul aparatului, iar laptele rezultat este tratat termic de rezistenta interna.
In felul acesta se pot prepara diverse bauturi: lapte de migdale, lapte de alune, lapte de orz, lapte de orez, lapte de ovaz sau lapte de nuca.
Aparatul are si un program pentru prepararea laptelui vegetal fara incalzire.
Aparatul l-am achizitionat de aici si am vrut setul complet.
Setul complet include:
- Aparatul de facut lapte de soia
- Carte cu 200 de retete vegetariene pe baza de soia, lapte de soia si branza tofu
- Presa tofu (pentru prepararea branzei tofu)
- 100 grame nigari (cristale de sare utilizate ca si coagulant pentru prepararea tofu)
- 1kg soia nemodificata genetic pentru prepararea laptelui de soia ( eu am primit 2 kg de soia )

Migdale, curmale, sirop de agave, plus alte ingrediente le cumpar de aici. Mi se par mai bune si mai ieftine decat daca le-as lua de pe piata.Si la fiecare comanda primesc si un cadou din partea firmei. Ultima data am primit fulgi de ovaz, iar penultima oara am primit fistic. Depinde si de valoarea comenzii, asta e de inteles.
lapte migdale 034
migdale
lapte migdale 029 Lapte  vegetal ( fara aparat) am mai preparat. Aici gasesti : lapte de orezlapte de migdale cu aromelapte de cocos  si  lapte de soia. Dar nimic nu-ti face ziua mai usoara ca BIOVITA-20A.
lapte migdale 061
later edit:
Micul dejun de azi dimineata, lapte migdale/soia cu : susan, in auriu, alune de padure,migdale,capsune, banane, mango, ovaz,coacaze negre si indulcit cu miere. Eu il mananc neindulcit.Fructele sunt deja dulci pentru gustul meu.
mic dejun 001

2 comentarii:

Elisei spunea...

Buna, laptele de migdale il faci cu acelasi program cu care faci laptele de soia? Am o mica dilema legat de acest aspect intrucat nu stiu daca si laptele de migdale trebuie procesat termic sau trebuie sa folosesc un alt program. Ce altceva ai mai facut cu Biovita 20A?
Merci!

Ducesa spunea...

Buna!

De obicei il fac cu acelasi program, dar daca vrei, foloseste programul de supa-crema (piureuri) pentru a il prepapara la rece.NU mi se pare diferenta de gust!!!

Inafara de lapte, n-am preparat nici supe, nici creme. Cu placere!