25 martie 2014

Little India cu Maitreyi

 

seara indiana 072

Daca urma sa mergem la teatru, la “ Maitreyi”, m-am apucat de recitit cartea lui Eliade. Am terminat-o joi seara. Acum am inteles-o altfel… Luciana zicea de ceva seara indiana cu parfum interbelic… Apoi zicea ca seara sa fie cu decor indian nu numai la teatru, ci si la cina. Asa am ales sa mergem la Little India de pe strada Franceza din Centrul Vechi.

Dupa cina, a urmat desertul, adica cafeluta decof., iar apoi am ajuns la Bulandra, la sala Liviu Ciulei. Ce bine pentru noi, ce aproape! Din doua s-au facut patru, adica eu, Luciana, Lili si Ema ( colegele de job).

Eram nerabdatoare sa vad piesa, sa vad daca seamana macar putin cu imaginatia mea rezultata din carte. Dar nu mi-am imaginat coregrafia atat de faina. Mi se zbarlise parul cand am vazut primul dans indian interpretat de Aylin-Maitreyi. Ce atmosfera incantatoare! Fata asta parca era de acolo, din India!

A meritat, chiar daca am ajuns a doua zi acasa! Si mai ales daca prietena mea nu si-a recunoscut piata si blocul! :))

„Maitreyi” este o poveste care te determină să-ţi laşi sufletul să respire

Distributia: MAIA MORGENSTERN – Maitreyi la 60 de ani / AYLIN CADIR – Maitreyi la 16 ani / VLAD ZAMFIRESCU – Mircea Eliade / DORU ANA – Narendra Sen, tatal lui Maitreyi / ANCA SIGARTAU – Srimati Devi, mama lui Maitreyi / JASMINE ILIESCU – Chabu, sora lui Maitreyi in varsta de 8 ani / CARLA MARIA TEAHA – Lilu, verisoara lui Maitreyi / MARIUS CHIVU – Mantu, verisorul lui Maitreyi / RADU MICU – Harold, prietenul lui Eliade / TEODORA CALAGIU / MADALINA DOROBANTU - servitoarea

 

 

Little India

La aceeasi adresa au functionat in trecut atat Ganesha, cat si Ganesh, ambele restaurante cu specific indian, iar Little India vrea sa duca mai departe aceasta traditie. Nu stiu daca are sanse, chiar daca eu le urez noroc. Nu era nimeni, decat doi straini, portughezi? !? Ospatarul nu cunostea meniul, se intimida… ba uita. A uitat portia Lucianei, dar dupa scuzele de rigoare, a venit repede cu mancarea. Cred ca l-am luat cam tare.L-am trezit noi facand atmosfera.

Am servit: House speciality,lamb chops in pickled masala ( cotlete de miel la cuptor de lut, foarte gustoase), Chicken Curry cu cartofi la cuptor de lut, Garlic Naan si Naan, simplu, plus nelipsita limonada cu ghimbir si menta ( cam calda pentru gusturile noastre). Am vrut sa servim cate un Mango Lassie ( bautura pe baza de iaurt si mango) dar ramasesera fara fructe de mango. Hm, inca o bila neagra! Cel putin n-am lesinat pana acasa, deci a fost ok mancarea, proaspata. Da, au o scuza, doar au deschis si inca nu si-au format clientela.

seara indiana 019

Ce faci prima data cand vine mancarea?

1240128_596333900444680_1583976455_n

masa

GULAB JAMUN( galuste de lapte in sirop)

seara indiana 031

Dar ce faci dupa ce termini de mancat? O iei de la capat!

Trattoria Sicilia !!! Ma si vedeam acolo, inauntru, cu un cappuccino in fata. Era fix in fata restaurantului indian, dar pana sa ne facem comode si sa privim pe fereastra, nu bagasem de seama. Ei bine, ghinion! Daca ati ales India, ramaneti cu ea!- La Sicilia era inchis.

seara indiana 015

seara indiana 017

E o placere sa te plimbi seara prin Centrul Vechi. E chiar mai interesant decat ziua… Mda, noi nu ne simteam in Bucuresti. Deloc!

seara indiana 036

seara indiana 037

La Inni… Stii, nu, ca aici e cea mai buna inghetata din tara?

Astfel, in aglomeratia si haosul specific centrului Capitalei, am gasit acest loc frumos, ce ne-a dus cu gandul la stradutele din Italia.In primul rand, ne-a placut decorul gelateriei - afara puteti gasi masute rotunde din lemn, pe care sunt puse vaze cu flori mov, cu scaune confortabile. Terasa este imprejmuita de ghivece de flori colorate, care creeaza o atmosfera de film. Inautru, am vazut o bancheta de lemn care avea de-a lungul ei cateva masute, multe ghivece de flori colorate, tablouri cu fructe pe pereti si doua table mari - pe una erau sortimentele de sorbeturi, iar pe cealalta, sortimentele de inghetata cu lapte.

Trebuie sa mentionam ca inghetata de la Inni este facuta cu ingrediente traditionale, proaspata, si nu contine grasimi sau derivati din lapte.

Noi ne-am luat sorbeturi (5 lei cupa) cu zmeura si pepene si au fost absolut delicioase, dar si un milkshake de pepene galben cu inghetata de ciocolata (15) ce a fost yumm yumm. Ne-au adus inghetata intr-un pahar de martini, insa puteti sa o savurati si la cornet :)

Un alt lucru care ne-a placut foarte tare a fost ca la aceasta gelaterie nu puteti consuma bauturi romanesti, in afara de apa (8 lei). Exista diferite sortimente de limonada la pahar (15 lei) sau la sticla (10 lei) - noi am incercat-o pe cea de trandafiri si ne-a placut foarte mult. – zic cei de la metropotam.ro

Subscriu. Am mancat si eu din cea cu ciocolata. E de vis! Parca-i dark chocolate, foarte cremoasa si concentrata! Tot 5 lei cupa. :)

seara indiana 039

seara indiana 038

Aici am mancat cel mai bun gyros. Mai bun ca cel din Grecia, really ! Are un sos de branza delicios, yum! Si aici e faina atmosfera, muzica greceasca si atmosfera ca la ei, ca doar sunt greci!

seara indiana 040

seara indiana 041

Este cazul sa ne continuam rasfatul ! Sa intram la Vernissage, ca au cafele bune, cu toate aromele si super praji’ !

seara indiana 045

Un cappuccino decofeinizat, clar!

1932348_596129030465167_42754479_n

fete cucuiete

vernissage

O seara faina, totusi!

teatru

Daca mi-a placut la teatru? Daaa, mi-a placut cel mai mult monologul actriţei Maia Morgenstern, apoi actrita Aylin Cadîr care dansa pe ritmuri indiene…si nu numai! Toti au fost exceptionali, chiar si nonconformistul Vlad Zamfirescu.Dar cel mai mult si mai mult, mi-a placut publicul care a aplaudat pana in zori! :)

2 comentarii:

Luciana Grigore spunea...

Foarte frumos Cata! Felicitari! Scriitoare mica!

Eu spunea...

Ma bucur ca ti-a placut postarea si iti multumesc.

Primul tau comentariu...E ceva! :*