9 martie 2014

De ziua doamnelor

Recomand doua restaurante bune la care am ajuns ieri, de ziua noastra, chiar in Centrul Vechi al capitalei.Am plecat cu Alexia, Luciana si Oana sa sarbatorim evenimentul, sa stam si noi ca fetele. La DIVAN am servit masa, iar la TRATTORIA BUONGIORNO ne-am devorat desertul si cappuccino. Din partea casei am primit cate un pahar de sampanie si, bineinteles, flori. La fel s-a intamplat si la Divan, am primit lalele rosii. Initial fusese vorba sa ne petrecem seara la KARAMNA, dar n-am rezervat masa si aveam de petrecut doar pana pe la sase seara. Dar oare cine s-ar fi intors acasa la ora aia, cand distractia adevarata abia atunci incepea? Si chiar m-am bucurat apoi ca ne-am orientat spre alte locatii. Am “gustat” putin din Turcia si putin din Italia, tarile mele preferate.  :D <3 <3 <3

divan1

divan (2)

45061_449377998521811_968526542_n  

divan (5)

divan

divan (5)

turkey 

tratt (2)

1468718_684366514920360_659543044_n

Locul care aduce în mijlocul Bucureștiului un pic din Italia 

“Dacă nu știi unde și cum poți avea o cină romantică, noi îți dăm ideea: Vino să te îndrăgostești la Buongiorno! O cină la lumina lumânărilor, muzică bună, un vin ales din Toscana, paste Barilla și fructe de mare atent pregătite, iar la sfârșit, nelipsitul Tiramisu. Noi suntem deja îndrăgostiți de… Buongiorno. Te așteptăm și pe tine!”

meniu

Dacă vă mai amintiți gustul alimentelor din copilărie, acum aveți sansa să le încercați din nou în cele două restaurante Trattoria Buongirno. Toate rețetele sunt realizate 100% din ingrediente organice.”

trattor

 

italia

Of, course!  :))

tratt (3)

tratt

95753ca35551debcc310f4540dbcfe5d

O seara asa cum am visat, cu atmosfera placuta, muzica si mancare buna. Mai bine de atat nici ca mi se potrivea!

nu

Niciun comentariu: