23 februarie 2014

Alexina bulina si merele coapte

De zece ori s-a invartit pe langa cuptor. De cinci a zis ca ii este pofta, de trei ca asteapta sa se raceasca si de douazeci ca sunt bune si parfumate

MERE COAPTE 004

Pana s-au copt merele in cuptor, mi-am pregatit o salata din castraveti, rosii cherry, ceapa verde, masline stafidite de Thassos, cimbru, ulei masline si telemea Pilos

MERE COAPTE 003

MERE COAPTE 012

In scobitura de la mar am pus unt, scortisoara, seminte de vanilie si am aruncat putina fructoza peste ele, ca sa se formeze un sirop delicios atunci cand sunt gata

MERE COAPTE 010

Alexutei Copilului i-am pregatit si ce ii place cel mai mult, adica paste. Am avut un tip cu ou, ondulate si late

ALEXIA CU PASTELE 006 Pentru mine am mai facut o salata calda cu dovlecel si broccoli, trase la tigaie, cu putin unt, ulei de masline si usturoi. E o garnitura foarte buna langa carne sau branza

MERE COAPTE 007 La cina din nou o salata, dar de data asta si cu frunze

N-am avut chef de mancare gatita in ultima vreme. Asa e mai bine!

ALEXIA CU PASTELE 004

Alexia, da, deci nu Alexuta, isi savureaza marul cu placere. M-a rugat sa n-o mai alint atat cu “ Alexuta, Alexuta”, ci Alexia, ca de acum are noua ani si e mare. Copiii astia se maturizeaza atat de repede! Chiar vor asta! Oricum, noi nu putem sa-i spunem cum vrea ea, ne e peste mana, nu putem! E ca si cum ne-am supara pe ea… sau ca si cum ne-ar fi o straina

MERE COAPTE 014 In timp ce ea e cu marul…         Bomboanele preferate, din ciocolata neagra si cirese! Mmm…

MERE COAPTE 017

Weekend-ul asta (Doamne, cat de plictisitor) n-am iesit nicaieri. Ieri trebuia sa mergem in oras, ca sa cinam cu prietena mea, Luciana. Apoi, am lasat intalnirea pentru astazi,la pranz. Dar…Sunt mai varza ca aseara! Noroc ca am ulei de cocos si imi hidrateaza pielea nasului.

Ma duc sa mananc si eu un mar ca asta!

MERE COAPTE 011

La ce te gandesti cand n-ai ce face? La cat AMR , la restaurante cu mancare nemaiintalnita, la un troler mare in care sa-ti incapa, macar, jumatate din Sicilia. Adica multe bunatati pe care nu le gasesti in alta parte. Mamma mia!

PS; Azi mi-am comandat un troler muuuuult mai incapator decat ce am acum. O sa-l pozez! :D

A, da, apropo’ de pozat, vineri imi ajunge noul Canon!  ;)

37 de zile!!!!!      :Deu

Niciun comentariu: