4 ianuarie 2014

Sfarsit de an

Fara vorbe. Doar momentele frumoase. Craciun in Bucovina. Revelion acasa, cu prieteni.

CRACIUN SI REVELION 026

Putna

CRACIUN SI REVELION 029

CRACIUN SI REVELION 035

CRACIUN SI REVELION 039

CRACIUN SI REVELION 040

CRACIUN SI REVELION 041

CRACIUN SI REVELION 043

CRACIUN SI REVELION 051

CRACIUN SI REVELION 053

Voronet

CRACIUN SI REVELION 057

CRACIUN SI REVELION 058

CRACIUN SI REVELION 059

CRACIUN SI REVELION 060

CRACIUN SI REVELION 062

CRACIUN SI REVELION 063

Casa Doamnei

CRACIUN SI REVELION 071

CRACIUN SI REVELION 074

Casa Doamnei Collage

CRACIUN SI REVELION 093

Cacica-hotel Martisorul, o locatie primitoare si gazde deosebite

CRACIUN SI REVELION 118

CRACIUN SI REVELION 134

Craciun Collage

Gura Humorului

CRACIUN SI REVELION 102

Cetatea de Scaun a Sucevei

CRACIUN SI REVELION 209

Parcul Tematic - Humulesti

CRACIUN SI REVELION 262

HUMULESTI Collage

CRACIUN SI REVELION 273

CRACIUN SI REVELION 279

CRACIUN SI REVELION 281

 

HUMULESTI-2 Collage Cos “ Dolcerie Venetiane” – un cadou frumos primit de Bogdi

COS Collage

Dulcineea in seara de revelion cu “Insemnarile unei pustoaice” ( cartea preferata)

Dulci Collage

Pregatirea mesei si asteptarea oaspetilor

CRACIUN SI REVELION 296 

CRACIUN SI REVELION 317

CRACIUN SI REVELION 315

CRACIUN SI REVELION 319

In loc de tort, desertul ACESTA pe care l-am imbracat in frisca

CRACIUN SI REVELION 294

LA MULTI ANI ! Un 2014 si mai bun!

CRACIUN SI REVELION 303

2 comentarii:

Adelina spunea...

Foarte frumoase pozele!
Zilele trecute am luat niște mâncare de la A la Turca. Mă crezi că m-am gândit la tine? :)

Kta spunea...

Ade, multumesc! Si LA MULTI ANI pe anul acesta! Sa va fie usor si cu multe vesti bune!

Cred ca te-ai gandit la mine, cred! :) Chiar mai vreau sa merg acolo, dar sa vad cand imi fac timp. Noi ne simtim super bine si ne place mult mancarea lor. Ce fain ca ai fost...Din tot ce am testat, A la Turca e pe primul loc ca si mancare, gatesc bine si primesti si din partea casei.in alta parte si lipia se plateste, tot! bravo lor!pe noi ne-au castigat de clienti fideli si pe oricine am dus acolo, n-am avut reprosuri! pupici!