1 decembrie 2013

Happy Birthday to Me !

Anul acesta am ales sa-mi sarbatoresc ziua de nastere la unul din cele doua restaurante preferate, adica la Trattoria Monza. Aici ma simt la fel de bine ca si la A la Turca pentru ca atmosfera e faina si mancarea excelenta. Ca sa fii sigur ca prinzi loc la masa, cel mai bine e sa faci o rezervare telefonic. Poti merge si fara, dar risti sa astepti mult si bine pana  se va elibera o masa. Localul e intotdeauna plin pentru ca serviciile si calitatea mancarii sunt ireprosabile, ca sa nu mai spun de preturile decente. Dupa parerea mea si nu numai a mea, au cea mai buna mancare italiana la cele mai bune preturi. Bineinteles ca aici vei gasi si specialitati romanesti sau internationale.

E pentru prima data cand imi serbez ziua numai cu fetele, adica cu prietenele. Chiar imi doream sa fim numai noi, fara barbati si copii. :) Ne-am simtit atat de bine, chiar daca doua dintre ele n-au putut ajunge la eveniment. C’est la vie!

 

Eu, sora mea, Luciana si Anda

ZIUA MEA 30.11.13 035

Din meniul restaurantului

mancare Monza

Zuzelele

Papa si noi

ZUZELE

ZIUA MEA 30.11.13 017

ZIUA MEA 30.11.13 014

ZIUA MEA 30.11.13 016

ZIUA MEA 30.11.13 036 Va multumesc ca mi-ati fost alaturi. Va pup, dragelor!

4 comentarii:

Adelina spunea...

Cătă, la mulţi ani cu întârziere! Nu prea intru pe bloguri în perioada asta. Parcă pe 28 a fost ziua ta, nu?
Chiar semeni puţin cu soră-ta. :)
Soră-mea e total diferită de mine: roşcată (blondă în mod natural, dar vopsită) şi cu ochi albaştri.

Kta spunea...

Mersi, Adelina. Da, pe 28, dar a picat joi. Cu sora-mea seman putin, foarte putin! :)

Inseamna ca sora ta nu e tipa pe care am vazut-o in Alba. :)) Dar asa bine aducea cu tine! ;)

Adelina spunea...

Nuuu, sigur nu. :) Suntem diferite ca de la cer la pământ. Ea se îmbracă elegant, nu banal ca mine, se machiază. Și ca personalitate suntem diferite.

Kta spunea...

Pai nu arata naspa, n-am zis asta! dar era cu un copilas si cara o bicicleta sau tricicleta...chiar m-am uitat lung dupa ea. :))