30 septembrie 2013

Penne Arrabbiata a la Bogdi

 

Nu gateste niciodata pentru ca n-are timp.Si daca n-are timp, nu experimenteaza. Dar, odata, pentru ca n-avea mai nimic prin frigider, s-a gandit sa faca paste. Atat de bune i-au iesit incat, de atunci, isi prepara mereu.Asa s-a specializat si in sosuri. A tinut cu tot dinadinsul sa ne pregatesca penne, Penne Arrabbiata.

IMG_2860

1/2 pachet penne ( tricolore) fierte al dente si scurse, 6 rosii taiate cubulete, ulei de masline, 1 ceapa mica, 3-4 catei usturoi zdrobit, condiment special pentru Arrabbiata ( dried mixed spices and herbs for hot “Penne” sauce), busuioc proaspat si putin parmezan ras, la servire

IMG_2842

Trebuie sa recunosc ca, desi nu mi-era foame, mirosul sosului m-a asezat frumusel la masa. N-am miscat un deget si era incredibil pentru mine sa stau asa…fara sa dau din maini, macar la asezat tacamuri si farfurii!

IMG_2844 

Parca e nevoie de putina sare cu busuioc…un pic!

IMG_2843

IMG_2847

Am fotografiat toti pasii! Deci, totusi am facut ceva inafara sa mananc.

IMG_2849

“Sa radem parmezan peste pastele fierbinti, sa le dam savoare…Sa-i placa lu’ Cata si Alexutei, mm…Deja imi ploua-n gura!”  :)))

IMG_2853

IMG_2851

Si trei farfurii pregatite pentru dragii de noi…Minunate au iesit, pe bune! ;)

IMG_2859

Mancarea favorita a familiei, adica dintre acele mancaruri care se prepara rapid. Poate data viitoare ne uimeste cu o noua reteta   ;)

IMG_2866

Niciun comentariu: