24 septembrie 2013

Gandit si savurat in weekend

 

Cel mai bun sandwich cu somonmancare NOUA 053

O mini bagheta cu seminte de la MI, 1 lingura pate de masline din borcan( Kalamata, naturale, ulei masline si sare) care se intinde pe jumatate de bagheta, 1 lingura pesto pentru cealalta jumatate, frunze de rucola, parmezan, felii de rosii, somon si putin piper praspat rasnit. Eu zic ca e cea mai buna combinatie, e delicios. Nu exista sandwich cu peste mai bun decat acesta. Poate doar cel din Istanbul, cu macrou la gratar.

somon 

mancare NOUA 051

mancare NOUA 050

Baclava cu nuca, tot de la MI. E bine insiropata si plina cu miez de nuca…Cea cu cacao nu-mi place, iar cea cu visine as pune-o pe locul 2

mancare NOUA 006 

Un ceai turcesc.Merge dupa masa. Te binedispune si te linisteste.

mancare NOUA 016

Triangoloni al porcini e tartufo si ravioli con pomodoro grigliato mozzarella e basilico. Foarte bune, dar mancate imediat dupa preparare, adica cat sunt proaspete ( cumparate tot de la MI )

ravioli

mancare NOUA 041

Supa de curcan albanez :) si taitei ( un adevarat medicament pentru un organsim slabit )

mancare NOUA 072

Pilaf cu salata mixta

mancare NOUA 064

Pizza Diavolo ( picanta de la  adaosul unui mix de ierburi si condimente uscate pentru penne)

mancare NOUA 006

mancare NOUA 068

Pizza Quattro Formaggi si topping de porumb

mancare NOUA 002

mancare NOUA 008

Gustarea mea favorita, telemea cu struguri. Un deliciu! Strugurii se inlocuiesc cu pepene,vara.

mancare NOUA 084

Si…un borcanel cu catina si miere de albine. Asta facem in fiecare toamna, mai exact din septembrie pana in martie. Este ceva extraordinar, intareste organismul si nu se prinde nicio raceala de copil. Ii dau 1 lingura dimineata, pe stomacul gol.

mancare NOUA 075

Niciun comentariu: