1 august 2013

Vara asta

Insemnari din vacanta

Imi doresc sa nu-si mai doreasca Alexia un catel;

Imi doresc sa nu treaca vara asta repede;

Imi doresc sa nu mai ma trezesc dimineata cu gandul la laptop si cu nerabdarea aia...Oare ce a mai aparut  pe perete?!

Imi doresc sa scad in varsta in loc sa cresc...

Imi doresc sa stau cu prietenii mai mult la taclale face to face decat pe...net. Si as mai dori sa cred ca oamenii astia rai se vor schimba intr-o zi, in bine! Imi doresc in fiecare zi cate ceva, orice!

Cred ca statul acasa dauneaza grav psihicului! Vorbeam azi cu o prietena buna si culmea, avea si gandea aceleasi nebuneli ca mine. Nu sunt singura si asta e bine. Zic. Si tot nu-mi iese din cap lumea asta parsiva cu care avem de-a face.Lumea asta nebuna, nebuna, nebuna!

Imi doresc sa lasati dracu invidia!

Rezumatul lunii iulie, in imagini

 

Sighisoara Cea mai spectaculoasa panaorama pe care o ai atunci cand servesti cina, la Vila Franka!

2 nopti la Sighisoara, la prietenii nostri, Miki si Auravila franka

 

IMG_2135

 

 

IMG_2141

 IMG_2156 IMG_2138 IMG_2293

O noapte in Arad, acasa la Karla... Cea mai buna prietena "virtuala" ! Ce pacat ca nu stai langa mine!

 

IMG_2367

IMG_2378

IMG_2366

IMG_2285 IMG_2150

Cele mai bune rosii, din curtea unui coleg...Cele mai dulci vinete!IMG_2297

IMG_2217 Cea mai buna paine de casa

IMG_2248

IMG_2181

Cei mai buni taiteti de casa, cu ou! Se gasesc in piata,la tarabe.Da' ce nu gasesti!?

Martea e zi mare de piata, vin producatori din toate zonele. Fac 2-3 drumuri la portbagaj pentru ca ma aprovizionez pentru o saptamana. Avem sursa buna de oua, curcan, branza,etc. Ma simt prea bine aici, ma simt ca la tara! Linsite si pace! Imi incarc bateriile pentru tot anul! O singura nemultumire am, ca trece timpul prea repede!

 

IMG_2246

Ce bine arata vara! Intotdeauna a fost frumoasa!

 IMG_2383 IMG_2388

IMG_9249 IMG_9217

IMG_5437 IMG_5404

Cate frumuseti bune!

pepene rosu si zemos

Cand cad in depresie, vin pe blog si scriu. Asa ca...sa stii! Daca lipsesc cu saptamanile, inseamna ca sunt in toane bune. Daca ajung sa postez des...e rau!

dolce-gabbana-sicily-eau-de-parfum-100-ml~1337395 Nu se mai fabrica! Si inca n-am gasit unul care sa-l inlocuiasca... O sa incerc sa ma imprietenesc cu "La Vie est Belle". Parfumurile organice nu-mi plac, nu le pot numi parfumuri atata timp cat nu persista nici 10 minute.

 

Vreau sa le refac!

IMG_8672

IMG_8835

IMG_8872 

IMG_9224

Euuuuuuuuuuu.

4 comentarii:

Adelina spunea...

Of, câtă dreptate ai!

Eu vreau să treacă vara asta repede. E atât de cald până ajung cu Ioan în parc... Și-l duc mult și în brațe că altfel merge pe unde vrea el, nu mai ajungem în parc. :)) Luna viitoare îi luăm tricicletă și sper să fie totul mai ușor.

Trăim într-o lume nebună. Frumoasă, dar nebună. Și mulți oameni sunt răi, da. Și în viața reală și virtual. Mie nu-mi place, pe net, să citesc tot felul de însemnări în care se dau sfaturi. Despre orice: alimentație sănătoasă, organizare, finanțe, diverse afecțiuni... Așa la modul general. De parcă totul e valabil pt. toată lumea... Vb. unei amice: m-am săturat să-mi spună toată lumea cum să trăiesc. Iar dacă le atragi atenția, automat ești frustrată. :)) Că no, trebuie să fii de acord cu "adevărul universal".

Statul acasă, hm, da. Parcă aștept și eu să mă reangajez cât mai repede. Pe de altă parte, vreau și să stau cât mai mult acasă, să mă ocup de copil... Astea-s alegeri care privesc fiecare familie.

Pozele sunt fără cuvinte! Foarte faină carafa de limonadă cu anason stelat. :)

Parfum organic n-am încercat. Aveam de gând, dar, hm, nu. Nici obișnuit nu prea mai folosesc, am rămas cu o sensibilitate la parfumuri puternice... Dar încă-mi plac. :)

Prima salată cu ce e? Torttelini cu... Te pup!

Kta spunea...

Ade,

Sa treaca mai usor vara, ca sa ma odihnesc suficient aici, nu in caldura si nebunie. :))

Maine vin pana in Bucuresti, sa iau temperatura...Glumesc! vin dupa un act (document).

Cum spui, lume frumoasa si nebuna! asa e! peste tot e la fel, dar totusi e mai calma la Alba. :))

Eu mai citesc pe net aberatiile altora, ca-s curioasa cum e fiecare.Intelegi.Asa iti dai seama de oameni...

Cu mancatul sanatos, mai da-l la naiba! sunt doar povesti cu pesti.M-am saturat si de astea! pe pariu ca nu se mananca ca la carte! eu mananc de toate, tot ce poftesc. Poate ma trage si organismul de maneca, mai urla si el uneori ca-s nebuna. Deci, nu ma dau mare ca altii! am incercat de toate, dar de toate! de ce nu? stiu exemple care traiesc mai mult sau mai putin sub glob de sticla si sunt mai bolnave ca mine.

Nu mai lucrez momentan si stii asta.N-am incotro, Alexia primeaza acum, pentru ea facem orice ca sa ii putem oferi un viitor frumos.E mai complicat cu serviciul acum, trebuie sa stau pe banca.Dar am o satisfactie cand vad rezultatele ei si asta conteaza cel mai mult.Probabil, cand ne-om muta din Bucuresti, vom avea alte variante si atunci, poate, voi relua activitatea.

Alegerea sa stai cu copilul...e f buna! desi unii nu sunt de aceeasi parere, dar ma doare-n cot de ce spun altii.Fiecare le stie pe ale lui.

Mersi ca-ti plac pozele, chiar ma bucur.Nu stiu cum se vad de-afara...Intotdeauna imi place capra vecinului. :))

Cu parfumul organic...Nu merita banii, cum nu merita nici samponul sau alte cosmetice.Sunt ele sanatoase, dar ineficiente!
Folosesc parfumuri renumite, dar nu ma dau toata ziua pentru ca n-are rost, las pielea sa mai respire...Asa si cu machiajul! ocazional!

Prima salata e cu tortellini, da, tortellini cu branza si pomodoro, daca nu ma insel, de la Mega.

Iti plac salatele? eu le fac des, cand n-am chef de gatit.Ce bine ca-i vara!

Sa stii ca in Alba e foarte bine, foarte bine! nu stiu cum e cu caldura...Blocul e f bine izolat si asa racoare e in casa...Seara o petrec la Cetate, pe la terase.

Va pup!

Adelina spunea...

Știu. În Alba mereu a fost răcoare. Iar iarna groaznic de frig. Înghețam de la facultate până acasă.

Legat de alimentație, am o părere simplă. O boală e dată de Dumnezeu. Punct. Există și factori declanșatori, clar, depinde de la caz la caz, dar alimentația nu contează atât de mult cum cred unii.

Eu țin cont de diverse: fără prăjeli, mezeluri..., în rest mănânc aproape orice. Mi-am cam schimbat preferințele culinare în sarcină...

Hm, deci vă mutați până la urmă? Foarte bine că te ocupi de Alexia. Anii trec, jobul mai poate aștepta, dar fiecare și le știe pe-ale lui.

Nu-i nici la noi f. cald. Avem aer condiționat, doar în bucătărie se face saună când gătesc. Adică zilnic. :))

Odihnă plăcută în continuare! :)

Kta spunea...

Mersi, Adelina. Mai e putin si venim acasa...