19 august 2013

Penne rigate cu rosii si mult busuioc

 

Mai aveam 4 rosii, dar rosii mari, carnoase si zemoase...Mai aveam si un ghiveci mare cu busuioc, cumparat din Kaufland, ( singurul supermarket din Alba, de care m-am plictisit) cu care nu vroiam sa plec acasa...Si inafara de astea, niste parmezan adus de la el de-acasa, din Parma.Pai ce poti face cu toate aceste ingrediente, mai ales cand copilul tau iubeste pastele intr-un mare hal?!

Adevarul e ca am devenit experta in paste, nimeni nu ma intrece! Nimeni! :)) Vorba Karlei: "prietenii stiu de ce!"

IMG_2506

De data asta n-am mai bagat rosiile la blender, n-avea rost. Erau atat de coapte, incat le-am taiat felii si le-am pus direct peste uleiul de masline in care si-au lasat aromele vreo 4 catei de usturoi si 1 ceapa mica, rosie...a, si o lingurita de plante pentru paste ( condiment italian, care contine si chili). Cand au inceput sa-si lase zeama, am pus o mana buna de busuioc proaspat si 1/2 cana de parmezan ras. Am mai potrivit doar de sare,

penne rigate

In apa clocotita am aruncat pastele (luate tot din Kaufland) si nu le-am tinut 11 minute, cum indica pe pachet, ci vreo 7 minute. Ele se mai inmoaie putin in sos si atunci vor iesi perfect. Nu-mi place sa fie bine fierte, cum intalnesti mai pe la toate restaurantele de la noi. E si asta o chestiune foarte importanta, sa stii cat sa le tii la fiert! Spun numai de cele care se vor scufunda in sos, ca in reteta de fata. Daaa!

IMG_2500

Am strecurat pastele si asa fierbinti le-am pus peste sos. Am mai ras niste parmezan si am chemat-o la masa. I se citea bucuria pe fata si nu auzeam decat : "mmm, yumi, mmm!" Si totul s-a transformat in ceva divin...Poti sa-ti imaginezi? Si cand scriu acum simt aroma...Aroma din poze iese prin ecran.

IMG_2503

Simplu si bun! Si atat!

 

IMG_2507

PS : AMR 6 zile!

Niciun comentariu: