2 august 2013

Cu fructe de padure

A trebuit sa fac un desert rapid pentru vineri seara, cand l-am avut invitat la masa pe Livian. E mare fan tarte cu fructe.La el nu lipsesc aproape niciodata, atat de mult ii plac! Le cumpara din Kaufland, de la cofetaria marketului.Zice ca sunt cele mai bune prajituri pentru el, mai ales cele cu merisor. Pai si eu ce-am facut? M-am dus la Kaufland aici, in Alba, si am cumparat cosuletele gata facute. Nu m-as fi incumetat sa le fac eu din mai multe motive. Si de cand stiu ca se gasesc de-a gata, cum sa ma mai gandesc vreodata sa le confectionez singurica?!

IMG_2278 Aveam si fructe, si nu oricare, fructe de padure! Adica...fructe de lux, cum zic eu. Aveam si unt, si lapte, si vanilie, amidon, putina ciocolata alba...si frisca. Ochimetric am adaugat ingredientele, adica cum simteam la mana. Prima operatie a fost sa topesc untul cu 1/2 ciocolata alba, frisca, amidon, vanilie...si am indulcit cu fructoza.

Am umplut tartele imediat, cand inca crema mai era calduta. Le-am acoperit cu folie alimentara si direct la frigider. A doua zi erau moi, tocmai bune de mancat. Fructele le-am asezat doar inainte de servire, ca sa nu oxideze pe crema, sa capete gust acru... Hm, stii ce laudate au fost? Dar stii cum era crema? Delicioasa! Am sa mai fac.Am sa tin cont de aceasta experienta si o s-o repet cu siguranta. Si bune, si rapide, si laudate!

IMG_2301 Mi-a mai ramas putina crema si am pus-o in pahar, straturi, dupa ce am mai adaugat si fructe. N-am dat la nimeni, mi-am pastrat-o ca s-o mananc singura. Si chiar daca era Alexia acasa, sigur ar fi refuzat sub motivul ca nu-i plac dulciurile. ;)

IMG_2279

Cat de frumoase sunt aceste perle negre!

IMG_2294

IMG_2302

Portia care mi-a infrumusetat ziua, pe terasa...la Alba.

IMG_2283

Niciun comentariu: