30 iulie 2013

Intalnirea cu julitii

Un weekend frumos, odihnitor si...inedit! asa as numi sfarsitul saptamanii care a trecut.          

Ne-am intalnit La Gura Raiului din Julita ,eu, Bogdi si prietenii mei din grupul culinar " Bunatati de tot felul...si nu numai!" Pe prieteni nu ii vazusem niciodata... live, doar pe Karla (o fata de milioane, deosebita) ce am cunoscut-o anul acesta, in aprilie, cand a venit la Bucuresti. Stabilisem intalnirea din primavara, tocmai in ideea de a ne cunoaste mai bine si de a ne distra impreuna. Si mi-a facut o deosebita placere, chiar m-am (ne-am) simtit minunat alaturi de ei si spun de pe acum ca abia astept urmatoarea intalnire din...septembrie !?!                    

pensiunea

A doua casuta a fost a noastra

casutele

 

casute2 

"Daca nu va place, spuneti-ne noua! Daca va place, spuneti si la altii! "   :))

terasa julita

 

noi toti 

calut cu ceaun

Fiecare a primit cate o diploma... Dani,organizator si bucatar sef, s-a gandit la toate.Pentru el ar fi trebuit o diploma speciala ;)

poze grup

Karla a fost ajutor de bucatar nr.1, iar Bogdi nr.2

pregatirea mesei

Fiecare participant a pregatit un desert. Eu am facut placinta cu branza dulce si stafide si prajitura de ciocolata (batoane). Desi toate prajiturile au fost la inaltime, savarinele Danei mi-au placut cel mai multmancare ...fara hormoni de crestere, fara antibiotice! :) Prietenii stiu de ce!

Bogdi

ceaun

Baietii activi :)

baietii la gratar

1095093_607079629326397_1035407940_n

grup la ceaun

bogdi cu focul   

grupul

 

 ceaun2

Se acorda....

diploma

IMG_2341 

polaroidAsta a fost esentialul.Ca ziua a tinut pana la 05:00 AM. Apoi, o plimbare prin Arad! Dragut oras!

Niciun comentariu: