29 aprilie 2013

Spaghete integrale cu pesto din leurda

Spaghetele sunt pastele preferate, fie ele normale sau integrale! Si imi plac simple, adica un sos si putin parmezan deasupra. Cel mai frecvent fac cu sos de rosii (vezi aici) sau sos pesto cu busuioc ( vezi aici). De data asta am vrut tot ceva verde, dar am inlocuit busuiocul cu leurda, iar semintele de pin sau fistic cu migdalele...Piata e plina de verdeturi, din fericire!

IMG_9012 Am fiert spaghetele ( integrale 7 % fibre) al dente...Desi pe pachet scria 8-9 minute, eu le fierb intotdeauna doar 5 minute! Cand se amesteca cu sosul ele se mai inmoaie putin, asa ca nu le fierb niciodata mai mult!

Intre timp m-am apucat de sos, adica de pesto. In blender am pus o legatura zdravana de leurda, 1 mana migdale hidratate, zeama de la 1/2 lamaie, ulei masline, 50 g parmezan ras si un praf de sare. Nu mai este cazul de adaugat si 2-3 catei usturoi pentru ca leurda e un fel de usturoi verde, iar mixata/ tocata devine si mai iute

Pastele fierte se scurg si se arunca peste sosul de leurda. Se amesteca bine si se servesc cu putin parmezan , deasupra.

Sunt foarte aromate, chiar delicioase!

IMG_9015

2 comentarii:

Delicious Flavours spunea...

Hmmmm, foarte bun trebuie sa fie acest preparat si nu in ultimul rand si sanatos! :)

Kta spunea...

Angela, e bun preparatul, da! Acum...Cui ii place leurda!