1 aprilie 2013

Plan de vacanta

Vara aceasta va fi mai deosebita ca cele de pana acum, in sensul ca vom avea multe excursii de onorat :).Programul va fi destul de incarcat,probabil obositor...dar si cu destinatii noi. Vom mai ajunge si in cateva locuri dragi noua, adica Turcia si Grecia. Nici Romania nu va lipsi de pe lista mea pentru ca tin neaparat sa vad Maramuresul si Transalpina. Sper sa imi ajunga vara, sper!
Vacanta va incepe in iunie, iar programul va fi urmatorul:
-Tara cantoanelor,tara ciocolatei, Elvetia! Pana aici si inapoi vom strabate Ungaria, Austria, Germania, Elvetia ( cu popas de 4 zile), Italia, Croatia, Serbia si...inapoi acasa, in Romania!
- Tara contrastelor, a baclavalelor, Turcia! Istanbulul e orasul de care nu ma satur niciodata.Aici mai am cateva locuri pe care n-am apucat sa le vad, deci musai ma astepta!
- Tara maslinelor, Grecia! Pentru peninsula inca n-am stabilit locatia, decat perioada ( august)
 Itinerariul primului circuit ( cel mai spectaculos) va arata cam asa:
1.Budapesta-UNGARIA ( un oras frumos si revin cu placere)
Budapesta
2.Gyor -UNGARIA( cazare)
gyor-11
3.Viena-AUSTRIA ( n-am vazut-o din 2010)
viena
4.Linz-AUSTRIA
linz
5.Salzburg-AUSTRIA(cazare)
salzburg-austria
Castelele Bavariei: Castelul Linderhof (mai multe detalii aici) si Castelul Neuschwanstein (detalii aici), dar cu siguranta vor mai fi si altele
Castelul Linderhof
Neuschwanstein este cel mai faimos castel din Germania , renumele său trecând frontierele mai ales după ce Walt Disney l-a ales ca model pentru Castelul Frumoasei adormite.
Bavaria-Neuschwanstein_Castle
6.Innsbruck-AUSTRIA (cazare)
nnsbruck
7. Zurich-ELVETIA (cazare)
Zurich-travelling-8 
8. Laussane-ELVETIA( cazare 3-4 nopti)

9. Geneva-ELVETIA
Geneva
10. Berna-ELVETIA
Berna
11.Montreux-ELVETIA
Montreux
12. Lugano-ELVETIA ( Micul Rio de Janeiro al Europei)
Lugano ( Micul Rio de Janeiro)elvetia 
13. Lacul Maggiore-ITALIA
RONCO TI
14. Lacul Como-ITALIA
Lacul Como 
15.Milano-ITALIA (cazare)
Domul-din-Milano
16. Verona-ITALIA ( neaparat balconul Julietei)
Verona33904_la_corte_di_giulietta_verona
17. Padova-ITALIA (cazare) 
Padova
18. Venetia-ITALIA
venetia
19. Trieste-ITALIA (cazare)
trieste
20. Zagreb-CROATIA
zagreb
21. Belgrad-SERBIA(cazare) Revenire dupa 19 ani ! Sunt curioasa daca mai recunosc ceva...
BelgradBelgrad_img
Probabil Sigur vor mai fi si alte obiective turistice pe care nu le-am mentionat acum. Am stabilit doar traseul ( ca sa stim in ce orase vom face rezervari pentru cazare) si am bifat castelele bavareze, lacurile faimoase din Lombardia, (Maggiore si Como), plus...adica si minunata zona in care eu visez sa ajung de foarte mult timp, Cinque Terre.
Dar despre toate acestea voi scrie la momentul potrivit, AICI

4 comentarii:

Adelina spunea...

Foarte fain! Mi-am dorit mereu să văd Serbia, nu ştiu de ce. Poate pt. că nu-i o ţară prea populară să zic aşa. Ce dor mi-e de Veneţia! Să-mi aduci un condiment din Istanbul. :)

Prin Alba o să ajungi?

Kta spunea...

Ade, o sa revad Serbia dupa 19 ani!!! Si am fost in mai multe orase, nu numai in Belgrad. Pe vremea aceea ( anii '93-94 ) nu m-a impresionat foarte tare...In schimb m-au impresionat casele, ca nu aveau garduri si porti ! :)) Mi se pareau asa in drum ! :)

In Venetia n-am mai fost, o sa-ti spun daca mi-a placut sau nu.
Condiment iti aduc clar, numai sa-mi spui ce anume. E viata mea Spices Bazaar...mereu trec pe-acolo!

La Alba ajung imediat ce ne intoarcem din Elvetia, ( la veri mergem)adica inceputul lui iulie.
Dar pana atunci mai ajung acum, vineri si vom sta o saptamana.

Delicious Flavours spunea...

Numai m-am uitat la poze si deja ma visez in toate acele orase minunate!
Doamne, cate locuri superbe sunt pe lumea asta...cat de frumos ar fi sa putem ajunge in toate colturile ei :)
Ador sa calatoresc!
Cinque Terre este si visul meu :P
Abea astept sa revii cu impresii din concediu, pupici!

Kta spunea...

Angela, cu siguranta vor fi poze si impresii la intoarcere, direct pe blogul de calatorii.