24 aprilie 2013

Orez brun cu stevie

Ce fain e afara! Ce bine ca am scapat de iarna...Dar ce bine ca nu mai ploua!!! Bine e ca suntem bine si ca vine, din nou, o vacanta ( chiar daca e cam scurta)! Am obosit!

IMG_8965

Stevia imi place doar preparata in acest fel, adica cu orez. La ciorba, nuuu! La sarmalute...nu prea!

Reteta e asa: 1 cana orez brun, 3 fire ceapa verde, 3-4 legaturi stevie, 750 ml apa/supa de legume, ulei de masline (cca.2 linguri), parmezan ras dupa preferinta ( 1/2 cana), sare si piper

Se caleste ceapa tocata in putin ulei cu apa, dupa care se adauga frunzele de stevie (curatate) rupte sau taiate bucati mai mari. Orezul se amesteca si el in compozitia asta, dupa ce l-am spalat bine. Se caleste putin cu verdeturile si se adauga supa. Sare, piper...Se lasa la foc mic, fara sa se amestece, sub capac. Orezul brun fierbe o idee mai greu decat cel alb, asa ca rabdare! Cand bobul e fiert, se stinge focul si se adauga parmezanul. Se amesteca usor si se lasa la odihnit pana se raceste usor. Nu e bun, dar nici sanatos ca sa-l mananci fierbinte ! :)

E delicios caldut! Mi-a placut foarte mult, foarte mult! Daca n-ar fi avut stevie, l-ar fi mancat si Alexia...Dar asa, doar a gustat! Pacat!

 IMG_8973

Niciun comentariu: