28 aprilie 2013

Budinca de chia cu fructe

Ca sa fiu sincera, n-am mai mancat pana acum seminte de chia! La ultima comanda data pe Dried Fruits am bifat si o punguta de 200 g. Am zis ca poate nu o sa-mi placa...Dar, surpriza! Mi-a facut placere sa mananc budinca asta cu fructe! Nu mai spun cat de repede se prepara si cat de bine poate sa lege/inchege aceste seminte micute compozitia.
IMG_9027
Efectiv m-am jucat astazi! Am luat un bol...Am rasturnat in el o cutie cu lapte de cocos (350/375 ml), o lingura de sirop agave si 4 linguri rase de chia. Am amestecat putin , am acoperit bolul cu folie alimentara si l-am lasat la frigider pentru 1 ora.
Cand am verificat compozitia dupa cca. 30 minute era teapana. Culoarea devenise usor gri, iar semintele erau moi. Cu un inel culinar am format cateva budinci pe care le-am decorat cu fructele ce le aveam in casa. ( portocala, capsune si coacaze uscate)
Chiar mi-a placut. Si asa, rece, de la frigider, mi-a placut foarte mult, mai mult decat tinuta la temperatura camerei.
budincaCollage
Ma bucur ca am mai descoperit un desert sanatos si rapid de preparat! ;) Data viitoare voi folosi lapte de migdale si zmeura/fructe de padure.
IMG_9019
Mai multe informatii despre semintele de chia AICI

Niciun comentariu: