7 martie 2013

Turtite din tarate

Pentru astazi, in loc de paine, am pregatit aceste turtite gustoase, usor crocante la exterior si fragede in interior, pe care sigur le voi mai pregati si altadata.Atat de mult mi-au placut! Reteta este foarte simpla, dar mai ales rapida! Partea buna e ca sunt dietetice si merg combinate cu orice tip de aliment, fie el si grasime. Contin foarte multe fibre si de aceea le gasesc si extrem de satioase.

IMG_8710 Pentru 15 bucati:

1 lingura tarate psyllium (vezi aici)

5 linguri tarate de ovaz (nu fulgi! )

1 ou, 2 linguri iaurt 0,1 % grasime, 3 linguri branza de vaci 0,2% grasime, sare light, condimente ( ierburi uscate, seminte sau chiar arome dulci si parfumate,daca le vrei la desert)

Eu am pus ierburi de Provence, dar merge foarte bine si chimenul. Am sa incerc si varianta cu vanilie, scortisoara,etc.,pe care am s-o servesc la ceai sau lapte vegetal.(nu tolerez lactoza)

Dupa ce se amesteca ingredientele uscate, se dauga oul batut bine, se amesteca si se lasa 10 minute la odihnit, ca taratele sa absoarba bine lichidul. Apoi, cu o lingura, se ia din compozitie si se pune pe o tava in care am asezat hartie de copt. Cuptorul va fi preincalzit la 180 grade unde vor sta cca 15 minute.

Sunt foarte gustoase calde, dar nici reci nu sunt deloc rele! Au mers de minune cu putin unt de migdale, uns deasupra.

PicMonkey1 Collage

Niciun comentariu: