6 martie 2013

Ravioli cu mozzarella si sos de rosii

 

IMG_8301

Si pentru ca am terminat cu pastele de grau, cel putin deocamdata, mi-a ramas reteta de fata nepostata!!! :) Ravioli sunt luati de la MI, dar au fost proaspeti si buni! Eu am facut doar minunatia asta de sos, delicios! A, si bineinteles, am fiert pastele! Asa imi place sa-mi simplific munca...Zilele astea n-am prea avut timp si chef de bucatarit.

Sos pentru ravioli ( sau orice pasta) :

*ulei de masline, *usturoi, cateva *rosii cherry taiate pe jumatate,* oregano si *busuioc uscat,* sare (un praf),* piper, *fulgi de ardei iute, *suc de rosii (facut in casa), *cubulete de parmezan si *busuioc proaspat (frunze)

Se calesc rapid cativa catei de usturoi (taiati fasii) impreuna cu jumatatile de rosii cherry, apoi se adauga sucul de rosii si condimentele specificate. La sfarsit se rup din ghiveci cateva frunze de busuioc proaspat si frumos, cum am eu la geam! ;)

Se mananca cu pofta mica, savurand parmezanul topit in sos...Mmm, ce bunatate!

sos cu cherry Collage

Mancare recomandata la masa de pranz, daca nu esti la dieta, clar!

IMG_8298

Niciun comentariu: