16 martie 2013

Gogosi. Cele mai bune gogosi!

Reteta de fata va ramane cea mai buna dintre toate retetele de gogosi pe care eu le-am incercat! Prima data cand am preparat aceste gogosi a fost cand am locuit in Campina si cand am avut primul meu blog. ;) Parca a trecut un veac de atunci!IMG_8269

125 ml apa calduta, 125 ml lapte caldut, 3 galbenusuri, 1/4 unt topit, 1 l-ta sare, 1/2 pahar zahar, 2 pliculete Finesse vanilie/ 2 linguri pasta de vanilie, 2 pliculete Finesse coaja de lamaie/1 lingura coaja de lamaie rasa, 500 g faina, 7 g drojdie uscata

Am pus in MP ( ca-i mai comod ) apa, laptele, untul topit la MU, galbenusurile, sarea, zaharul, Finesse, faina si drojdia uscata. Am setat masina la programul "aluat cu drojdie ( 13)" si am asteptat frumusel sa-si termine treaba. Se poate framanta si cu mana, dar mie nu imi place treaba asta, recunosc!

Dupa 1 ora si 25 minute...Crescuse!

Am infainat masa si m-am apucat sa le tai cu cana/ inel de patiserie. Apoi, le-am lasat 30 minute pe masa, sa mai creasca.

Intr-un wok, cu ulei incins, am pus gogosile la prajit. Se scot intr-un bol mare in care se asaza hartie de bucatarie. Se pudreaza cu zahar cand inca sunt fierbinti.

Nota 10! Umflate si delicioase!

IMG_8266

Niciun comentariu: