8 martie 2013

De la Alexia!

Dulci a mea draga m-a asteptat astazi, in curtea scolii, cu o vaza din lut in care se afla o felicitare facuta la ora de engleza.Nu pot decat sa-i multumesc si sa o admir pentru ceea ce este, pentru sufletelul ei mare si frumos, pentru ca este copila mea, deosebita si iubita de toata lumea.

IMG_8712

IMG_8718

IMG_8716

Si o poezie de primavara pentru care doamna invatatoare a felicitat-o si sarutat-o (nestiind ca Alexia scrie povesti si compune poezii) Detine un caiet in care scrie aproape zilnic...

Primavara   

(de  Alexia Ducu)

Infloresc lalelele,

Zbor ielele.

Infloresc florile.

Vantul se lasa usor

Papadiile zbor.

Fluturi colorati in flori imbracati

Lacrimi de izvoare

Licaind in soare.

PS: Am sa asez aceasta vazuca simpatica la fereastra camerei mele, iar in loc de floricele in ea, am sa tin inima asta mare, mereu plina cu iubirea ta! ;)

2 comentarii:

L spunea...

ce frumos, asa da fetita!! bravo alexia!

Kta spunea...

Mersi, Laura!