18 februarie 2013

14 Februarie 2013

" La multi ani, draga noastra! Ti-am spus ca o sa ai cea mai frumoasa zi si mi-ai dat dreptate.Petrecerea a iesit cum ai vrut si colegii tai mi-au confirmat astazi ca a fost cea mai tare dintre toate.Ai vazut ca nu mai vroiau sa plece! Stefan si Cosmin s-au simtit mai mult decat excelent, am aflat de la mamicile lor tot astazi, in curtea scolii...Ne-am bucurat, eu si taica-tu, ca ai fost atat de fericita sambata,alaturi de cine ti-ai dorit, adica de gasca ta de la scoala: Ana, Irina, Silvia, Cosmin, Stefan si Nicole.Stiu,nu i-ai putut invita pe toti colegii, dar poate anul viitor o sa fie trupa completa...Si stii ce-au zis baietii? ca taica-tu e super de gasca si ca s-au distrat minunat impreuna. Ti-am zis eu ca ai cel mai meserias tata din cati exista...Si, bineinteles, cea mai grozava mamica!!! ;) Te iubim, scumpo!

Cateva poze cu distractia...I-am pozat si pe Blue cu Blueta, o sa vezi! Pana acum s-au alergat in acvariu, cred ca Blueta nu-l place pe Blue. Sper sa se imprieteneasca curand! :)

IMG_8414A

Tortul ales de tine, Pearl & Ruby de la Armand( fffffffff bun ! ) Dulci' e fan ciocolata alba !

tortCollage

IMG_8435F

IMG_8438G

IMG_8439H

IMG_8441I

IMG_8442J

"Adevar sau provocare?" = " Sticluta" pe vremea noastra

IMG_8455K

IMG_8463K

IMG_8467L

" Sa desfacem cadourile! "

IMG_8509N

Oare ce-i doream( uram) micutei mele de 8 ani?

IMG_8510O

 

IMG_8505MVorbeam la doua telefoane...Toata lumea ma felicita pentru asa copil minunat! Multumim tuturor!

IMG_8369D

Tortul tau preferat! Ciocolata alba si zmeuraaa! N-a ramas nimic din el, a ajuns la fix! A urmat partea a doua a petrecerii dupa ce copiii au plecat la casele lor, adica cea cu adultii!

IMG_8361

Sa ai parte de amandoi, printeso! Albastrel si Movulina! sau cum spui tu, Blue si Blueta!

Blue si Blueta Cum iti spuneam, nu se suporta! Parca-s soarecele si pisica...

IMG_8588P

Noroc cu sacul, draga noastra,ca restul ti-om da noi!

4 comentarii:

Delicious Flavours spunea...

Frumoase poze, party adevarat...
La multi ani fericiti si sanatosi! :*

Kta spunea...

Multumim mult! te pup.

Adelina spunea...

La mulţi ani, Alexia! Cătă, nici nu-mi vine să cred că-ţi citesc blogul de când avea 3-4 ani...
Te pup!

Kta spunea...

Ade, multumim asemenea! Da, asa-i...Nici mie nu-mi vine sa cred cum au trecut anii! Avea 3 ani jumate atunci si doar ne mutasem in Campina...Te pup!