9 ianuarie 2013

Ravioli cu pomodoro,mozzarella si busuioc

Ce-am gasit eu la Mega Image? Niste bunatati italienesti, mai exact niste paste ravioli, proaspete, foarte gustoase si un sos pesto foaaarrrrte aromat, marca Delhaize. Amandoua produse se afla pe lista preferintelor de la MI.

Nu sunt fan MI dar, pe langa faptul ca e cel mai aproape market de mine, mai gasesc unele chestii de care am nevoie si anume: taitei de orez, foi de orez, sos de soia, ciuperci chinezesti ( urechi de lemn), bambus la borcan,branza de toate tipurile, iaurturi bio, zahar Muscovado,cafea,tofu,salate verzi, plante aromatice si fructe proaspete ( banane, mango, avocado, fructe de padure,clementine, lamai bio, daca am noroc,etc. Pentru astea merg eu la Mega...Uneori pentru painea cu seminte sau lipii libaneze. Insa tot mai mult prefer painea de la Lidle.

IMG_7808

Asta a fost portia mea pe care am servit-o cu pesto, iar mai jos este portia Alexiei, cu sos proaspat de rosii.Ea nu e fan pesto cum sunt eu,chiar daca ii place busuiocul.

Foarte, foarte bune pastele, insa au un mic defect, sunt prea putine!!!

Merita sa le incerci macar o data, chiar daca sunt un pic mai scumpute fata de cele uscate.

Data viitoare le voi incerca pe cele cu ciuperci... si pe cele spanac!

ravioli Collage

Sunt ideale cand n-am timp de gatit si foamea bate rau la usa ;)

IMG_7803

2 comentarii:

karla spunea...

Arata tare bine, cu siguranta a fost ceva gustos! :)

Kta spunea...

Karla, au fost delicioase, neasteptat de bune! altfel nu le-as fi postat! pupiiii!!!