31 ianuarie 2013

Cheesburger vegetal

1, 2,3 si masa e gata! Puteam inventa si altceva, adica un hamburger cu linte,ceapa,naut sau bulgur de exemplu, dar mi-era prea lene si foame ca sa o mai lungesc...Cu ocazia asta te informez ca nici frunzele astea nu sunt foarte comestibile,adica curate, cica sunt stropite si "otravite" ca sa iasa productia pe tot timpul anului. Asa ca...hai sa mancam de toate, zic eu! Sa nu ne mai prefacem ca nu ne porcaim, ca ne porcaiesc astia destul!

IMG_7439

Chifla delicioasa de la Mega Image, un strat de pesto, 1 felie de rosie, frunze rucola. tofu afumat, castravete, rosie, rucola, pesto si...pus capac!

Cu ce l-am savurat alaturi? Muuusstttt! De unde? De la congelator!!! sau cum zicea fiica-mea: "de la colengeator"

IMG_7454

Bun, bun...si satios! Mustul m-a cam incurcat la digestie,dar nu m-am putut abtine!

Niciun comentariu: