17 decembrie 2012

Tigaia Dry Cooker

Pe cat de mult uram reclama, pe atat de mult imi place tigaia :) Am primit-o de ziua mea, ca altfel nu mi-as fi cumparat-o vreodata .Bine, eu am primit varianta cu ceramica, nu teflon ;) Sunt foarte incantata de modul in care prepara alimentele, mai ales legumele. Ies crocante si isi pastreaza culoarea naturala. Nici nu trebuie ulei, doar daca vrei pentru aroma. Deci, da, sa i se faca reclama in continuare!!!!

IMG_8065 

Am preparat un desert din gutui, cu un cubulet de unt, zahar brun si pudra de vanilie. Un deliciu!

gutui Collage

Deasupra am presarat nuci si migdale prajite de mine

IMG_8068

Am mai gatit macrou proaspat, dupa ce a stat cateva ore in mirodenii, la frigider...Piept de pui, cartofi, morcovi, telina, ardei,dovlecei,rosii, ciuperci, broccoli, etc. Ciupercile ies deosebite, imi plac cel mai mult. Nu se inegresc deloc, desi pun un praf de sare care scoate apa din ele. Le stropesc cu putin ulei de masline si ies divine!

IMG_7959

Cartofii, daca sunt taiati felii de 1/2 cm, ies foarte gustosi, crocanti la exterior si moi in interior

Pestele iese cu pielea crocanta si carnea suculenta

IMG_7960

Parca imi plac mai mult legumele gatite in Dry Cooker, au alt gust!

530385_4108418756367_2106393453_n

Tigaia merita banii, clar. Nu-mi vine sa cred ca imi este atat de utila... Vorba Alexiei inainte sa guste mancare pregatita la Dry Cooker era " Asa ma enerveaza asta care canta la doua piane si care muta muntii din loc... cu tigaia asta, pfoa!"

O tigaie de nota 10 pe care trebuie sa o ai neaparat!

 

puf

2 comentarii:

Delicious Flavours spunea...

Mhhhh...cat de apetisante sunt preparatele gatite cu faimosul Dry Cooker :P
Draga mea eu doresc sa-ti urez de pe acuma Sarbatori Fericite deoarece nu stiu cand mai apuc sa vizitez blogurile dragi mie :P
Pupici

Kta spunea...

Draga mea,

Si eu iti doresc un Craciun Fericit si un an nou mai bun, plin de realizari!
Sa ne auzim cu bine, te pup dulce!