9 decembrie 2012

Pomul nostru de iarna

 

Am vrut sa pun pozele cu bradutul de aseara, dar daca am plecat la concert (Bonnie Tyler), n-am mai avut timp.Alexia era nerabdatoare sa impodobeasca bradul si am vrut sa nu-l mai coloram ca in anii trecuti. Asa ca am ales trei culori:alb, argintiu si putin auriu. Ne place tare mult bradutul, mai ales seara, cand aprindem instalatia cu beculete.

IMG_7967

PicMonkey Collage

"Gata! a iesit dragut, nu-i asa, mami?"

IMG_7970

Acum sa vedem ce daruri va aduce Mos Craciun...

IMG_7993

Si noaptea, dupa ce stingem lumina...

IMG_7988

IMG_8002

IMG_7996

IMG_7999 

IMG_8006

IMG_8007

IMG_8008

IMG_8009

IMG_8013

 

IMG_7985

Sarbatori fericite!

IMG_7976

2 comentarii:

Maria Barneata spunea...

Asta nu e un comentariu. Salut, as vrea sa cumpar 2-3 advertoriale scrise de mine sau de tine pe blogul tau in care sa fie incluse niste linkuri catre un site de catering din Bucuresti, , nu ai prea mare pagerank nici multe vizite, dar ma intereseaza tematica alimentara a blogului tau, daca doresti sau vrei sa imi spui pretul tau astept sa imi scrii pe madalin_wrc@yahoo.com. Mersi

Kta spunea...

Salut!

Blogul acesta nu a fost creat cu scopul de a castiga bani, nici pentru multe vizite sau Pagerank!

Nu vreau reclame si nici concurenta! Sunt doar ganduri si idei personale impartasite prietenilor, rudelor, nimic altceva. Sunt sigura ca vei gasi ceea ce cauti, sunt atatia care viseaza la o afacere din blogul personal.

Multumesc pentru intelegere.