6 decembrie 2012

Mezeluri vegetale, made in Cluj

Am venit cu impresii, asa cum am promis atunci, cand am aflat despre Mezelurile Aivia

Nu stiu cum sa zic, dar salamul asta bate tot! Nici pateul cu verdeata nu e de lepadat, dar salamul acesta, usor afumat, este superior. Nu le-am desfacut imediat ce le-am primit pentru ca, recunosc, eram putin sceptica cum ca ar fi atat de gustoase. Mai mancasem mezeluri vegetale si nu ma dadusera pe spate...Si nu, nu se pot compara cu acestea.

salam Collage N-am mancat cremvursti si nici parizer pentru ca stiam de la Laura ca salamul e pe primul loc in top. Sa stii Laura ca ai avut mare dreptate.! Nu m-a surprins numai gustul salamului, ci si textura, aroma afumata, culoarea, parca-i din carne dom'le!

Cu siguranta mai fac astazi o comanda...Sambata Bogdi va fi la Cluj, direct la CASA BIO!

Ma bucur ca i-a placut Alexiei...Inainte sa-i duc sandwich-ul pe farfurie, m-a intrebat ce salam vegetal este ala facut din carne? Asa pare, dar nu este! :))

salam de soia afumat Mai multe despre produsele Aivia: AICI

Am mancat si pate cu verdeata, alaturi de o salata de avocado...A mers de minune! Pateul Aivia nu are acel gust pronuntat ca cel vegetal de la Inedit. Spun asta pentru ca eu consum si pate Inedit, chiar imi place, mai ales cel picant. Dar nu ma doare mana sa adaug eu cativa fulgi de chili atunci cand il intind pe paine. Spre deosebire de pateul Inedit, acesta are si o culoare mai apropiata de boabele de soia fierte, adica o culoare mai deschisa.

pateu Collage

Da, recunosc, nu m-am asteptat sa existe pe piata romaneasca un produs vegetal atat de gustos, sanatos si aratos!

4 comentarii:

Adelina spunea...

Mezelurile nu mă tentează. Nici astea vegetale, nici cele din carne. Nici pateurile Inedit nu mi-au plăcut niciodată.

Însă şablonul tău e de milioane! SUPER!!! :)

Kta spunea...

Mezelurile astea mi-au fost recomandate, ca altfel nu ma atingeam. Pot sa spun ca nu e diferenta de gust intre astea si cele cu carne, ba chiar mai gustoase!
Dar daca tie nu-ti plac de niciun fel...inteleg opinia.

Nu stiu daca e de milioane sablonul, Alexia mi-a sugerat sa decorez blogul pentru iarna, pe cuvant de onoare. Si cum am incredere in gusturile ei de fiecare data, voila! Mersi, mersi ca-ti place!

L spunea...

Ce ma bucur ca iti place!

Kta spunea...

Mersi de pont, Laura.Salamul e tare grozav! ;)