18 decembrie 2012

Despre mancarea toxica

Mircea cam are dreptate! :)




8 comentarii:

L spunea...

mersi de video-uri! le-am trimis si eu mai departe.

Kta spunea...

Ma bucur ca ti-au placut. Stii ca Mircea e vecin de bloc cu mine? dar nu aici unde stau acum, ci la apartamentul celalalt.

L spunea...

n-am stiut. ma asteptam sa stea la casa...

Kta spunea...

Nuu...De ce ai crezut asta?

http://www.ziare.com/mircea-badea/biografie

L spunea...

ma gandeam ca isi permite sa stea la casa :)

Kta spunea...

Pai poate isi permite, dar nu vrea. Nu toata lumea prefera la curte. Si unde/ aici in Bucuresti? nu se merita sa investesti banii intr-o casa la oras, oras cum e Bucurestiul asta poluat si plin de betoane care se incing vara.

L spunea...

am citit ce mi-ai trimis de el si pare destul de modest. o sa incerc sa ma uit la emisiunea lui cand am timp.

Kta spunea...

In general oamenii modesti sunt si destepti ;)