28 noiembrie 2012

Surpriza de la RCA ieftin !

 

Ieri m-a sunat o tipa de la RCA ieftin spunandu-mi ca, in ziua cand am primit RCA-ul, curierul a pierdut semnatura mea de confirmare...Si, daca as putea sa fiu astazi acasa, ca sa ii semnez din nou curierului ?!!! Curios, nu? Bineinteles ca am fost de acord sa-l astept in dupa amiaza zilei de astazi.

Acum o jumatate de ora ma suna curierul sa ma intrebe exact care este blocul, ca nu prea se descurca...si ca are ceva pentru mine. I-am zis ca il astept, pentru ca stiu despre ce este vorba. Mi-a raspuns zambind: " pentru ca sunteti clienta fidela, firma noastra are un cadou pentru dumeavoastra...Nu. nu stiti despre ce este vorba, ieri ne-am folosit de o mica minciuna ca sa va gasim la domiciliu...Avem un tort pentru dvs. cu ocazia zilei de nastere!" Uaw, ce surpriza! nu ma asteptam la asta. Acum fac legatura...Tipa m-a intrebat daca ma gaseste la noua adresa sau la cea din buletin.

Oricum, a fost o surpriza frumoasa din partea lor. Le multumesc mult de tot! :))

IMG_7811

Niciun comentariu: