21 noiembrie 2012

Jasmine delicios

Nicio branza nu merge mai bine la orez ca aceasta, cu mucegai albastru. E... fina, moale si usor picanta! Jasmine este un tip de orez care ne place mult de tot, iar portia de fata a fost comandata de Dulci'.Mi-a zis ca trebuie sa aiba putina mazare, putin porumb si morcov...Dar mazarea se terminase, din pacate. Nu mi-a ramas decat sa calesc legumele in putin ulei de masline si un cub de unt...

orezzz2

Am adaugat o parte orez Jasmine si doua de lichid (supa de legume/ apa). L-am acoperit cu capac si l-am "uitat" pe foc mic pana a inghitit toata zeama. Am ras parmezan, am bagat prin orez cateva cubulete de branza si am lasat sa se mai raceasca putin. Mie mi-a placut tare mult, la fel si Dulcineei...Ne place chiar si asa, simplu, fiert cu putina sare.

BIO BRANZA CU MUCEGAI ALBASTRU 100 gr

Este o specialitate de branza cu mucegai albastru, cu 50%grasime. Se consuma pe pizza, paste, in platouri, cu fructe si ca atare.

branza_albastraEu consider ca este perfecta langa un pahar de vin rosu...

Pofta cumpatata!

IMG_7241

Niciun comentariu: