12 noiembrie 2012

Garnitura pentru peste

Merge foarte bine alaturi de pastrav, dorada, somon...Nu stiu langa alti pesti, pentru ca mie astia imi plac! :) Sa spun drept, mie imi place si simpla, asa, direct din bol, ca o salata infulecata cu lingura...

garnitura

Cu 2 rosii puse la copt, 4 ardei kapia (copti), 1 capatana de usturoi...hm, ulei de masline, sare, putin piper, toate astea  tocate si amestecate cu patrunjel verde, proaspat. A cam trecut, ce-i drept, perioada rosiilor gustoase sau a ardeilor, dar gogosarii sunt pe tarabe si merg foarte bine.Yum, ce salivez!

Cu mancarea ne-am porcait rau de tot in ultima vreme, adica ne-am destrabalat la greu.Bogdi a zis ca ne vom intoarce la vegetale...ca a fost un experiment in care si-a dat seama cu adevarat cat de mult conteaza ce si cum mananci...Sistem imunitar scazut, grasime pe abdomen, respiratie greoaie la cel mai mic efort, etc. La mine "piticii" au luat-o din nou razna, cand vin, cand nu vin...si tocmai ce in vara scapasem de stresul asta datorita consumului frecvent de soia. Deci, iti spun cu mana pe suflet ca s-a produs un haos total si se vede clar ca organismul s-a dezobisnuit de grasimi animale!!

Dar asta dupa sarbatori, ca suntem invitati la Slatina, la obiceiurile stramosesti! Si...sigurrrr, n-o sa ne ospatam cu linte si portocale ;)

Partea buna e ca n-am ajuns singura la concluzia asta...si ca nu va trebui sa gatesc, din nou,separat. Ne-am imbolnavit, adica am racit amandoi, iar singura care n-a avut nicio treaba cu virusii, a fost Alexia. E adevarat ca a ajuns la al doilea borcan de catina, dar ea e foarte cumpatata, nu ca noi! Asa-s adultii, isi fac de cap uneori...

collage ardei

Mi-e dor de vara, de pietele in care se zareau ciresele, capsunele, pepenii, caisele, piersicile...zmeura de la Alba, murele si afinele! Dar si toamna e frumoasa, e plina de bunatati!

preparare

Un comentariu:

Delicious Flavours spunea...

Intr-adevar rosiile de acum nu se compara cu cele din vara, dar oricum salvez reteta ptr la anul :P
Pupici