12 noiembrie 2012

Crutoane cu gust de pizza

Mai aveam niste paine d'aia buna, cu gust de casa, de la Alba...si se cam uscase, ce-i drept.Nu m-am indurat s-o arunc! Am taiat-o cubulete, am stropit apoi cu ulei de masline,din spray...

IMG_7380

Aveam o pudra de rosii cu ierburi frantuzesti DUCROS...presarat putin deasupra, ceva oregano, pudra de usturoi  si aruncat niste fulgi de chili . A, da, ca uitam! Dupa ce am inspreyat cu ulei, am luat cubuletele de paine la masat cu 1 lingura pasta de masline. Si gata!

La cuptor, in tava tapetata cu hartie de copt, la 180 de grade pentru 10-12 minute. Am deschis cuptorul in minutul 5 ca sa le mai amestec :)

Mmm...parca-s pizza deshidratata! Foarte faine au iesit, foarte aromate...Ce sa mai pastrez pentru supa crema? Nimic.

IMG_7370

Niciun comentariu: