8 octombrie 2012

Si noi, ca fetele!

Ieri...

C:-" Ai chef de ceva?"

A:-" Nuuu, mi-e lene!"

C;"Pai trebuie sa iesim, ca de maine vine frigul...sa mai profitam putin.Ce zici de un IOR?"

A:- " Hm, noaaa...ce zici daca mergem la film?! Dar sa fie dublat si neaparat 3D!!!"

C: - ''Pai...stai sa vedem ce gasim, la... "(aici) si fara sa mai spun nimic, am gasit!

Dupa vazut trailer, ne-am imbracat...deci, lenea disparuse instant, si directia Mall Vitan! Inainte de a pasi pe scarile rulante, am intrat la Promod. Ador magazinul asta...Toti pantalonii (croiala) sunt facuti pe gustul meu, adica fara talie cu fund gol...si bluzele sunt mai deosebite, la fel si rochitele!

Cand am plecat de-acasa imi spuneam eu mie...n-am ce sa cumpar, nu cheltuiesc decat pe biletele de intrare...Aiurea!!! Ai vazut tu vulpe pe langa gaini fara sa le manance? Imi gasisem modelul de blugi pe care il cautasem si saptamana trecuta, dar atunci nu era. Si nu l-am cautat doar la Promod...Dar am gasit ( asa se intampla cand vreau sa fiu econoama) si o pereche de pantaloni, eleganti, putin lucios materialul...care, unde mai pui, erau si la reducere!!! Am iesit din Promod cu fix o ora inainte de a incepe filmul...asa ca, de ce nu, sa nu ne facem de cap pana la sfarsit?!! Daca tot e weekend si se face frig de maine, si daca tot nu mai iesim la mall, ca avem alt program pentru weekendul urmator...De ce sa nu mancam ceva, sa bem...ba chiar si o inghetata cu ciocolata?! Inghetata, la cat era de mare, am inghitit-o...numai eu stiu cum m-am chinuit, pentru ca mai erau cateva minute si eu (noi) trebuia sa ma asez pe randul 11, scaunele 7 si 8. Buna pozitie, ca sa stii si altadata! Perfect central, nu jos, dar nici la cucuiata in deal...

Dupa film...ah! Cum de saream partea asta? Cel mai frumos film de desen animat pe care l-am vazut! Ideea e geniala...dar nu vreau sa spun mai mult de atat! Merita, chiar merita vazut...Si cati parinti cu copii erau, pfoaaa! Sfatul meu: "nu mai sta, ia-ti bilet (poti si online) si fugi! Iti va placea maxiiimmmm!!! Ce inspirate am fost...

Scurta descriere a filmului:

Sammy si Ray, simpaticele broscute testoase se bucura de spectacolul magic al vietii din atol, in timp ce ii calauzesc pe ,,nou nascutii" Ricky si Ella in primul lor drum spre mare. Insa, din senin un braconier ii captureaza si ii trimite in Dubai, pentru a-i folosi la un spectacol acvatic pentru turisti. Acolo il intalnesc pe calutul de mare Big D, care ii atrage in visul lui de evadare. Dar Sammy si Ray s-au aliat acum cu Jimbo - un peste gelatinos, un homar artagos, Anabel, o caracatita fermecatoare si cu o intreaga familie de pinguini, construindu-si cu ei propriile planuri de a scapa de acolo. In decorul fabulos al marilor oceane, o noua serie de intamplari pe muchie de cutit ii asteapta pe micii aventurieri in lupta lor pentru libertate.

Dupa film, asa...tot nu am plecat acasa. Am mai intrat in cateva magazine, sa mai cascam ochii. Alexia vroia nu stiu ce bentita cu buline si o geanta mica, pentru telefon si bani. Bineinteles ca telefon nu are...

Eu mi-am mai gasit niste bluzite frumoase foc ( una roz cu negru, simpla pentru blugi, una gri cu scris lucios (din paiete) roz "I Love the City", " Steel the Dream"si dungi bezmetice aruncate...Un pulover roz ciclame...asa mai lalai, plus un blazer negru si elegant, ce cade al naibii de bine!

Dupa cateva ore de stat numai in picioare, am zis ca fetele mai merita ceva de baut...la Starbucks! asta pentru ca era la iesire si puteam sta pe terasa...Un ceai Spearmint Green: un amestec de ceai verde din China, lamâie verbena din Estul Europei şi America de Sud, mentă din Nord-Vestul Pacificului, lemongrass din Guatemala şi esenţă de lămâie. L-ai incercat? Nuuu??? Pacat!

Acasa...am lasat sacosele in hol, am facut repede ghiozdanul si...somn! Eu am mai vorbit de 4 sau 5 ori la telefon...In sfarsit, pantofii Zara au ajuns la Deva!!! Ramo e super fericita ca i-am trimis...Oricum, pantofi mai plimbati ca astia...nu cred ca exista!

A fost o zi reusita, asa spunem noi! Alexia m-a distrat, ca de obicei: " Mum, ce-mi place cand iesim amandoua la mall! "

Niciun comentariu: