13 octombrie 2012

Salata de conopida cu sos pesto (yum-yum)

 

Dupa ce am inchis telefonul cu Anduta, m-am apucat sa dau din maini. Imi facuse capul mare cu sufleul ei de conopida, cascaval si chimen. Eu n-am avut rabdare sa mai preincalzesc cuptorul, sa mai bat oua, sa rad cascaval...bla, bla, bla. Doar am oparit buchetelele cat s-au fiert pastele...Am ales niste paste verzi din zucchini, mazare, fasole verde si morcovi, foarte gustoase de altfel si aromate. Le-am luat din Carrefour (Val d'Europe), cand am fost in Franta, mai exact la Disneyland. Asa fac eu cand plec undeva...Imi incarc bagajul cu tot felul de ingrediente mai... mai deosebite, ce nu vad in tara adica. In fine!

fussili cu conopida

Am preparat rapid un sos pentru salata din: frunze proaspete de busuioc, 2 catei de usturoi, zeama de la 1/2 lamaie, parmezan cat doua degete, aproape ca pe pesto ( ca nu mai termin odata codrul pe care l-am primit de la Davide, adus de la mama lui de-acasa si trebuie sa-l mananc pe tot, sa nu expire) si din trei miscari a fost gata.

Am rasturnat pastele intr-un bol, cand devenisera al dente, am mai aruncat o mana de parmezan ras ca sa se lipeasca bine de ele, conopida, fulgi de chilli, piper alb si sosul de busuioc. Simplu de tot, dar gustos! Cui ii plac pastele cu varza poate sa confirme, ca doar au acelasi gust, aceeasi aroma.

collage pasteSunt gustoase caldute, reci nu mi-au placut deloc! Collage

" Mami, da' de ce sunt asa de verzi?"

alex papa

Niciun comentariu: