22 octombrie 2012

Prajitura cu ciocolata

Am gasit aici o prajitura care mi-a facut cu ochiul si care m-a convins s-o prepar, reteta fiind foarte simpla si fara batai de cap. Pentru ca urma sa vina si iubitelul acasa in weekend...m-am pus pe treaba.  Am facut mici modificari si SUNT SIGURA ca a iesit mult mai buna decat cea originala. ;p Nu de alta, dar musafirii mei au fost tare incantati! Nu-i asa Mirciule, Mirela, Danutze ? :))

IMG_7321

Ne trebuie: 2 ciocolate cu 65% cacao ( eu am folosit marca Schogetten ), 3/4 pachet unt Pilos,e mai bun si se gaseste in Lidle... cu 1/4 din pachet se unge tava. 150 g faina, adica o cana normala, 300 g zahar/fructoza , 4 oua, 100 ml lapte ( eu am pus condensat, marca Pilos) si 2 linguri pasta de vanilie ( vanilie de care ai).

Pana se incalzeste cuptorul la 170 grade, se prepara compozitia, adica: se topeste untul cu ciocolata intr-un vas de ceramica, la foc mic. Se ia de pe foc si se adauga faina treptat, laptele, apoi ouale pe rand, amestecandu-se continuu pana se incorporeaza bine totul. La sfarsit se adauga vanilia si se rastoarna compozitia intr-o tava ( ceramica, in cazul meu) pentru a merge la cuptor.

La cuptor am tinut-o fix 27 de minute si am taiat-o patrate cand era calda.

E buna si hartia de copt, dar eu nu am pus.

Voila!cioc Collage

Eu am servit cu putina frisca lichida si un mot de zmeura, dar combinatia care mi s-a parut perfecta a fost cea cu dulceata de portocale ;)

IMG_7305

Usor, rapid si gust perfect!  N-a mai ramas nimic...

IMG_7301

2 comentarii:

Delicious Flavours spunea...

Asa o ciocolatosenie cum sa nu fie super delicioasa :)
Pupici

Kta spunea...

Delicioasa,

Bine ca am gasit reteta...E buna si mai ales rapida, de-asta imi place cel mai mult. Pupici