2 octombrie 2012

Cum a zburat timpul

Nu, nu timpul trece, ci noi trecem prin timp! Ma gandeam astazi ca mai ieri ne faceam planul pentru vacantade vara,iar acum e... octombrie!?

Sa recapitulez! Kerkyra (Paxos si Antipaxos), Alba, Deva (Manastirea Prislop,Castelul Huniazilor-Hunedoara) Cluj, Apuseni( Arieseni, Rosia Montana, Scarisoara)Felix...sosit in Bucuresti, facut din nou bagaje...da, am batut recordul anul acesta la facut bagaje, si inca nu s-a terminat! Mai vine o minivacanta, o excursie pentru Alexia cu scoala, iar apoi Decembrie!

 

Alexia, Marius si Radu-Paxos 2012

Dupa sederea in Alba am plecat sa vad Turcia, cum spuneam intr-o postare anterioara...N-am apucat sa scriu impresiile in jurnalul de calatorii, dar o voi face in viitorul apropiat.Deocamdata nu spun decat ca merita din plin un circuit cum am facut eu, adica:

Edirne-Canakkale (Gelibolu)-Stramtoarea Dardanele-Troia cu Calul Troian si Cetatea Troia- Bergama- Kusadasi- Efes- Casa Fecioarei Maria si Mormantul Sf.Ioan- Milet - Bodrum- Marmaris- Insula Rhodos- Pamukkale(Terasele de calcar si Piscinele Cleopatrei) -Istanbul. Interesant, asa-i?

 

IMG_6875

 

O calatorie face, uneori, cat o biblioteca!

 

IMG_6175

 

IMG_6179

La mormantul parintelui Arsenie Boca

IMG_6201

 

IMG_6211 

Romania, tarisoara noastra draga...

Cabana de lemn 

IMG_6364

Asta-i cea mai mare prosteala...Am tinut s-o fotografiez!

IMG_6400

In Apuseni, spre Ghetarul Scarisoara

IMG_6452

 

IMG_6461

Mi-am propus ca in vara urmatoare, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, sa fac un tur al Romaniei. Mai sunt zone pe care nu le-am vazut niciodata...Maramuresul e in capul listei, la fel si Transalpina. Apoi vreau sa ajung acolo sus, de unde se agata harta in cui.

IMG_6466

 

IMG_6481

 

IMG_6492 

 

IMG_6477

 

IMG_6523

 

Muzeu de lemn

 

Asa o trecut vara, adica asa am trecut noi prin ea!

IMG_6460

Niciun comentariu: