18 octombrie 2012

Cele mai bune spaghete cu rosii uscate

Am zis ca le fac!  Si asta a fost ieri, cand am ajuns acasa...

cele mai bune paste, ever

Dupa fiert al dente 1/2 cutie spaghete Barilla n 5, am luat repede doua farfurii, (pentru mine si pentru Dulcineea, evident) si am inceput sa asamblez bunatatile: frunze de rucola, rosii uscate in ulei de masline, masline grecesti,super mega delicioase ( mersi, Anduta draga ) din acelea stafidite...parmezan ras, dar si cativa fulgi, 2 linguri sos de rosii cu usturoi si busuioc, made by me...Si cand am inceput sa duc furculita la gura, mi-am adus aminte ca ar merge foarte bine putina pasta de masline verzi. Hm...si ce-a iesit, ce-a iesit !!!

ppppp Pe cat de simplu, pe atat de delicios! am mancat pana am zis ca...crap!  Cele mai bune, I swear !

paste cu f

Vara asta am fost dependenta de sos pesto si am crezut ca cele mai gustoase paste sunt acelea care au acest ingredient, insa surpriza a fost alta...

O sa incerc si paste cu pesto in care sa adaug aceste rosii, "irezistibile", vorba lu' Ramo. Cred ca va fi combinatia perfecta.

cele mai bune

2 comentarii:

Delicious Flavours spunea...

Nu se putea fara poze, doar reteta??
Este foarte apetisant, nu de alta, iar eu cum ador pastele sub orice fel, vreauuu! :))
Pup

Kta spunea...

:)))

Draguta esti! pai stii bine ca o reteta, oricat de delicioasa ar fi, fara poze drept dovada, n-o baga nimeni in seama. Asa si eu...daca nu-s poze, dau pagina!

Si eu sunt mare fan paste, sa nu mai spun de Alexia mea...care ar manca la orice masa. Te pup si eu!